וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שברה רגליה בקפיצה לבריכה ורוצה כסף מהרשת

צעירה שניסתה לקפוץ מגג ביתה לבריכה פספסה ושברה את רגליה. אמא שלה העלתה ליוטיוב את הסרטון המתעד את הארוע וביקשה תרומות עבור בתה. בתמורה היא קיבלה בעיקר קללות

ניקול איסטון מאריזונה סיימה לא מזמן את בית הספר התיכון ועברה לגור עם חברות בבית חדש – עם בריכה. לרגל חגיגות סיום התואר אירגנו החברות מסיבת בריכה, במהלכה, כפי שאמה של אסטון תיארה את זה, "הן התנהגו כמו צעירות משוגעות" וקפצו מגג הבית לבריכה. גם ניקול, לאחר שראתה את חבריה מצליחים במשימה, ניסתה אף היא לקפוץ, אולם היססה בשנייה האחרונה. כתוצאה מכך היא פספסה את הבריכה, נחתה על הרצפה ושברה את שת רגליה.

כמובן שכמו כל דבר בימינו, הכל תועד במצלמות.

אולם כאן מגיע הטוויסט – מי שהעלה את הסרטון ליוטיוב הייתה דווקא אמה של ניקול, קארי יונקר, שפתחה עמוד מיוחד בו היא ביקשה מהגולשים לתרום כסף עבור בתה. היא הסבירה כי "ניקול תהייה מוגבלת לכסא גלגלים במשך חצי שנה. היא רק עברה לגור בביתה הראשון עם חברות. כעת היא לא יכולה לעבוד ולשלם את חלקה בחשבונות". היא ניסתה לגייס כסף עבור שכר הדירה של בתה, כמו גם עבור אוכל ומוצרי קוסמטיקה עד החלמת ניקול.

לטענת האם, עמוד התרומות היה מופנה לקרובי משפחתה וחברים בלבד ואכן במשך היום הראשון הן הצליחו לגייס 130 דולרים. אולם ברגע שהסרטון הפך ללהיט ברשת, הגיעו עשרות אלפי גולשים לעמוד עם שלל עצות ("היא הייתה צריכה להזיז את הבריכה יותר קרוב לבית"), כינויי גנאי וקללות לבת ולאמה ואפילו הגישו נגדן תלונה במשטרה על הונאה. יומים לאחר מכן סגרה האם את עמוד התרומות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully