וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פראג הוצפה במים – צעיר יצא לגלוש ברחובות

השיטפונות במרכז אירופה גרמו להרס רב ואף להרוגים, אך בבירת צ'כיה היה גם מי שזיהה הזדמנות לחוויה מיוחדת. לשאר תושבי פראג ודאי הוקל מכך שגל השיטפונות נע צפונה מהעיר

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

במרכז אירופה סובלים מהשיטפונות – אבל יש גם מי שנהנה: בימים כתיקונם, אפשר למצוא בני נוער רוכבים על סקייטבורד ברחובות העיר פראג. כעת, כאשר העיר מוצפת זה כמה ימים לאחר גשמים כבדים שנפלו במרכז אירופה, נראה שיש כאלה שלא מוותרים על התחביב – וגולשים על המים המציפים את הרחובות. אחד הצעירים תועד גולש לאורך כמה עשרות מטרים, ואפילו מדלג מעל גבעה קטנה שנותרה מעל פני המים. בסרטון הוא נראה אוחז בחבל המחובר ככל הנראה למכונית, אשר אחד הנוסעים בה צילם את הסרטון.

רק אני והגלשן שלי: הטרנד החדש ששוטף את פראג. צילום מסך
גולש ברחובות פראג/צילום מסך

על אף שהסרטון מציג צעיר הנהנה מההצפות בבירת צ'כיה, לרוב תושביה ודאי שמחו לשמוע כי גל השיטפונות נע צפונה מהעיר, אל הערים אוסטי ולאבם וגם אל דרזדן שבגרמניה. גם בסלובקיה ובהונגריה מתכוננות כעת הרשויות לשיטפון הצפוי להגיע עם זרם נהר הדנובה. כתריסר בני אדם נהרגו עד כה מהשיטפונות, רובם בצ'כיה. כמו כן, אלפים פונו מבתיהם בימים האחרונים.

גם בארצות הברית ירדו בימים האחרונים גשמים כבדים, אשר גרמו לנהר המיסיסיפי לעלות על גדותיו ואילצו את הרשויות לסגור מספר כבישים מהירים וכן את נתיב השיט העיקרי. רק לפני חמישה חודשים הגיע מפלס נהר המסיסיפי לשפל אשר איים להפסיק את משלוחי השיט. ייתכן שהכבישים באזור יישארו סגורים עד השבוע הבא.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שיטפונות בצ'כיה, יוני 2013. AP
מבט אווירי על פראג, אתמול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully