וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוטרים השתמשו באקדח טייזר נגד לאמה נמלטת

לאחר מרדף לילי וקשיים להשתלט על לאמה שנמלט מבית בעליו, נאלצו השוטרים להשתמש ב"כוח מתון" והפעילו נגדו אקדח טייזר, לפני שקשרו אותו והכניסו אותו לקרון

מרדף בן תשע שעות הגיע לשיא ביום שבת בבוקר, כאשר שוטרים נאלצו להשתמש באקדח טייזר בכדי להשתלט על סקטור הלאמה, שנמלט מבעליו והסתובב ברחובות והכבישים במחוז ליאון בפלורידה.

על פי הדיווח ברשת NBC, הלאמה הצליח להימלט מהחצר המגודרת בה הוחזק ובעליו הזעיק את המשטרה. במשך מספר שעות ניסו השוטרים למצוא אותו, ורק לאחר שעוברי אורח שהבחינו ב"גמל או אלפקה שמסתובב ברחוב" התקשרו למשטרה הם הצליחו לאתר אותו. השוטרים ניסו להתשלט עליו, אולם הוא לא שיתף פעולה. השוטר טוני דרזוויקי, שהשתתף בחיפושים אחרי החיה הנמלטת, סיפר כי הוא וחבריו ניסו לתפוס את הלאמה, אך "סקוטר" היה מהיר מדי עבורם ובשלב כלשהו אף זינק מעל גדר בגובה 1.20 מטרים כדי לחמוק מהשוטרים. "הוא רץ באמצע הכביש וחששנו שהוא יגרום לתאונה", סיפר דרוויזיקי.

שוטרים מנסים להשתלט על לאמה בפלורידה. Leon County Sheriff's Office, AP
הוא רץ באמצע הכביש וחששנו שהוא יגרום לתאונה"/AP, Leon County Sheriff's Office

בשלב הזה, ולאחר שהתייאשו מניסיונות קונבנציונליים ללכוד אותו, הם פנו לנשק לעת מצוא החביב על השוטרים - אקדח הטייזר. לאחר שהשתמשו באקדח בכדי להמם את החיה השוקלת כ-130 ק"ג, הם השתמשו בלאסו בכדי לתפוס אותו ולהכניסו לקרון ולהחזירו לבעליו, שהבטיח להגביה את הגדר של החצר בו הוא מוחזק.

  • עוד באותו נושא:
  • לאמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully