וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השיכור שקיים יחסי מין ברכב והתרסק איתו

אדם שנסע במהירות מופרזת על הכביש בעת שקיים יחסים עם חברתו, גרם לתאונה, נטש את הצעירה העירומה והפצועה, נמלט חצי ערום והתעמת עם שוטרים

לואיס ברינוס, אב לשני ילדים בן 25 מניו-מקסיקו, עומד להיכנס לכלא לאחר שהתרסק בסוף השבוע עם רכבו, כשהוא נוהג בשכרות ומקיים יחסי מין ברכב הנוסע, כך דווח ב"אינדיפנדנט". על פי הדיווח, ברינוס ניסה להימלט מהמשטרה אולם נמצא כשהוא מתחבא מאחורי קקטוס, "עם נעל אחת ועם מכנסיים הפוכים".

ככל הנראה ברינוס נסע נגד כיוון התנועה, באור אדום, בזמן שקיים יחסי מין עם אישה במושב הקדמי של הרכב והתנגש ברכב שעבר ממול. כתוצאה מההתנגשות הועפה בת זוגו, קרול והיא נמצאה ליד הרכב כשהיא ערומה וחבולה בפניה. "זה היה מטורף. מעולם לא ראיתי דבר כזה", סיפר עד ראייה לחדשות ACTION NEWS 7, "היא הייתה ערומה לגמרי ושכבה על הצד עם יד אחת מכסה את הפנים. ניגשתי אליה ושאלתי אותה אם היא בסדר והיא ענתה שכן". לפי הדיווח, בריונס ניסה להימלט מהמקום אחרי שהוא הרס את הפורד אקספלורר שלו והשאיר את בת זוגו מאחור, אבל עד ראייה שלף את המפתחות מהסוויץ' לפני שהוא חזר למושב הנהג. בריונס ניסה, כאמור, להסתתר, אולם נתפס חצי ערום על ידי השוטרים שטוענים כי גם בניידת הוא סרב להתלבש.

קשה לכם לתאר את המתרחש? חברה המתמחה באיור חדשות הכינה סרטון מאויר המשחזר את הארוע.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully