וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין ההרוגים בסופה באוקלהומה: 3 "רודפי סופות"

מניין ההרוגים בטורנדו – השני שהיכה במדינה בתוך פחות מחודש – עלה ל-13. בין ההרוגים אב ובן וכן שותפם אשר הגיעו למקום כדי לתעד את הטורנדו. "הם מתו בשעה שעשו מה שאהבו"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

אין מנוחה באוקלהומה: מניין ההרוגים בסופת הטורנדו שהכתה בסוף השבוע במדינה האמריקנית – בפעם השנייה תוך פחות מחודש - עלה ל-13, כולל קרבנות שנספו בשיטפונות שנגרמו כתוצאה מהסופה במיזורי ובארקנסו. שלושה מתוך ההרוגים היו "רודפי סופות" מקצועיים – אנשים שמגיעים דווקא אל מוקדי סופות מסוכנים על מנת לתעד ולחקור אותן. האב טים סמארס, בנו פול וכן שותפם קארל יאנג, נהרגו בסופה באל רנו הסמוכה לאוקלהומה סיטי. השלושה נהרגו בעת שהסופה, שנעה במהירות של 265 קמ"ש, שינתה את כיוונה בפתאומיות.

5 נהרגו מפגיעת סופות טורנדו. רויטרס
הסופה נעה במהירות של 265 קמ"ש ושינתה לפתע את מסלולה/רויטרס

טים סאמרס השתתף עד לאחרונה בתכנית בשם "רודפי הסופות" בערוץ דיסקברי, ובנוסף עבד עבור ערוץ מזג האוויר האמריקני. הוא מחזיק בשיא העולמי של נפילת לחץ האוויר הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם בתוך סופת טורנדו, באמצעות מכשיר שהמציא לצורך כך. חברו, החזאי מייק נלסון, אמר כי למרות עיסוקו המסוכן, סאמרס היה זהיר ככל האפשר. "הוא לא היה קאובוי, הוא היה זהיר ככל האפשר כשניגש ללמוד את הסופות המסוכנות הללו", העיד על חברו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טים סאמרס, פול סמארס, וקארל יאנג, "רודפי סופות שנהרגו בטורנדו באוקלהומה. רויטרס
"רודפי הסופות" שנהרגו באוקלהומה: טיפ סאמרס, פול סאמרס, וקארל יאנג/רויטרס

אחיו של סאמרס, ג'ים, הודה למנחמים בעמוד הפייסבוק שלו. "הם מתו בעת שעשו את מה שאהבו", כתב. בסרטון וידאו אותו העלה סאמרס ליוטיוב בשנה שעברה הוא אמר: "אני לא יודע בדיוק למה אני רודף אחר סופות. אולי זה כדי להיות עד ליופי המדהים שאמא טבע יכולה ליצור". הסופה האחרונה הגיעה בעת שבאוקלהומה מנסים עדיין להתאושש מהסופה שהכתה שם בחודש שעבר וגבתה את חייהם של 24 בני אדם בעיירה מור, בהם תשעה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully