וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין משטרה ירה בכלב שהרג שלושה כלבים ברמלה

1.6.2013 / 11:18

כלב מסוג לא ידוע, ששוטט בשכונת אפקה, תקף באכזריות ארבעה כלבים שטיילו עם בעליהם ברחוב. הקצין שהוזעק למקום ירה בו בזמן שכלב אחר נעוץ בין שיניו. ניסיון לאתר את הבעלים

אירוע חמור בשכונת מגורים ברמלה: קצין משטרה נאלץ לירות למוות הבוקר (שבת) בכלב אשר תקף והרג שלושה כלבים שטיילו עם בעליהם ברחוב בשכונת אפקה בעיר.

הסיפור החל כאשר כמה מתושבי השכונה הודיעו למשטרה על כלב משוטט אשר משתולל ומתפרע. הם סיפרו כי הכלב התנפל באכזריות על כלבים אחרים, שעה שהיו בטיול בוקר. הכלב, כך לפי העדויות של התושבים המבוהלים, הסתובב בחופשיות, ללא בעליו וללא רצועה. בעקבות הפניות, יצאו שוטרים לאזור במטרה לנסות ולאתר את הכלב התוקף.

במהלך סיור ברחובות השכונה, זיהה קצין משטרה כלב, מסוג לא ברור, כאשר הוא אוחז בשיניו כלב אחר ומניף אותו באוויר. בלית ברירה, שלף הקצין את אקדחו, ירה בכלב התוקף - והרגו. מבדיקת האירועים התגלה למשטרה כי הכלב המשוטט הספיק לתקוף ארבעה כלבים בהם הוא נתקל בדרכו. שלושה מהם מתו מהתקיפה וכלב נוסף נפצע.

הווטרינר העירוני עורב בפרטי המקרה והמשטרה מנסה לאתר את בעליו של הכלב התוקף כדי להבין האם הוא שוחרר להסתובב בחופשיות בניגוד לחוק או אם הוא ברח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully