וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 8 הותקף על ידי כלב בנס ציונה וננשך בכל גופו

13.2.2013 / 23:07

מבדיקה ראשונית עולה שהילד שהה עם הוריו בבית השכנים בשעה שהותקף על ידי הכלב, ככל הנראה מסוג לברדור. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא ונזקק למספר תפרים

ילד כבן שמונה מנס ציונה נפצע הערב (רביעי) באורח בינוני לאחר שהותקף וננשך על ידי כלב, ככל הנראה מסוג לברדור. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא בצריפין, כשהוא סובל מחתכים בגופו. מבדיקה ראשונית עולה כי האירוע התרחש בשעה שהילד והוריו שהו אצל שכניהם בעיר. עוד עולה כי הילד שיחק להנאתו בכדור בתוך הבית, כשלפתע התנפל עליו הכלב והחל לנשוך את הילד בידיו וברגליו ובמקומות נוספים בגופו.

לאחר שהצליחו להשתלט על הכלב ולהרגיע אותו, הזעיקו הוריו של הילד מגן דוד אדום. לאחר זמן קצר הגיע צוות רפואי למקום והעניק לילד טיפול ראשוני. בתום הטיפול הוא פונה לבית חולים אסף הרופא כשהוא סובל מחתכים. עוד נמסר כי הילד יזדקק למספר תפרים והדבקות במקומות שבהם נפצע ולמנוחה לאחר התקיפה שעבר.

בשבוע שעבר נפצע פעוט כבן שנתיים וחצי באורח קל לאחר שחמור נשך את פניו בחוות "גן גורים" במושב גני יהודה שבאזור המרכז. הוא פונה לבית החולים תל השומר. משטרת מחוז תל אביב עיכבה את בעל הגן לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully