וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רוחות רפאים תועדו במצלמות אבטחה בבריטניה

הבריטים בהלם: מנהלי שוק אנגלי טוענים כי צילמו רוח רפאים מפילה ארגזים במדרגות ואילו בפאב צולמה דמות זוהרת באור ירוק כשהיא רוקדת על השולחנות. אמיתי או לא?

האם צולמו רוחות רפאים במצלמות אבטחה? כך נראה, בשני מקרים דומים שפורסמו בימים האחרונים באנגליה. בסרטון הראשון, שצולם במצלמת אבטחה בשוק ניתן לראות "רוח רפאים" מפילה ערמת קופסאות ובסרטון השני נראית "רוח" זוהרת בפאב.

בסרטון שצולם בשוק בטלפורד, שורפס נראית צללית מטפסת במדרגות ואז דוחפת את הקופסאות. מנהל השוק, קיי בוייקה, סיפר: "הגענו לשוק בבוקר וראינו את הקופסאות הפוכות ומפוזרות בכל מקום. חשבנו שאולי היה במקום פורץ אז בדקנו את צילומי האבטחה ולא האמנו למראה עיננו. השערות שלנו עמדו כשראינו שהקופסאות נופלות מעצמן. צפינו שוב בסרטון וראינו צללית מטפסת במדרגות ודוחפת את הקופסאות".

פי.ג'יי גודספל, חוקר מקרים פארה-נורמלים ומומחה לרוחות רפאים מסביר כי "הסרטון הזה מאוד מעניין. לא לעיתים קרובות אנחנו בודקים צילומים של מצלמות אבטחה וייתכן שאנחנו מפספסים הרבה עדויות לרוחות. התגובה הראשונית שלי לסרטון הזה היא כי ישנו הסבר אחר למאורע, אבל אף פעם אי אפשר להיות בטוח ב-100 אחוזים".

צפו בעצכם ושיפטו

המקרה השני תועד בפאב בוולוורהמפטון שם טוען הבעלים כי צילם רוח רפאים זוהרת. הבעלים, פיטר טאקר מאמין כי הערפל הירוק הזוהר שצולם במצלמת האבטחה הוא רוח רפאים ולא סתם – אלא זו של אדם שמת בזמן ששתה לידו בפאב לפני 30 שנים.

"המלצריות שלי נעלו את המקום בחשיכה ולא היו מודעות לאור המוזר, עד שהן הסתכלו בצילומים של מצלמות האבטחה. הן היו בהלם. זה מאוד מוזר – אפשר לראות את הדמות רוקדת על השולחנות". כאמור, בתחילה התעלמו העובדים מהאור המוזר, אך לפתע הוא החל להתנהג בצורה מוזרה, כמעט בעלת מודעות. “אנחנו הלם ולא יכולים להסביר את זה", אמר בעלי הפאב שמבקש הסביר הגיוני אם למישהו יש כזה.

אז מה אתם אומרים?

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully