וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמוד לבית מגורים: מעבדת נפץ של העולם התחתון

רמי שני

29.5.2013 / 18:42

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בחשד שהפעילו את המעבדה בשדרות, ובה היו אמצעי לחימה ומטענים מוכנים. הבית הסמוך פונה מדייריו כדי לאפשר לחבלנים לפנות המעבדה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

המשטרה עצרה היום (רביעי) שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם בחשד להפעלת מעבדה להכנת מטעני נפץ בשדרות עבור אנשי העולם התחתון. חבלני צה"ל והמשטרה הגיעו למקום במטרה לפנות את המעבדה, שהתגלתה במבנה צמוד לבית מגורים, ובה אמצעי לחימה ומטענים מוכנים. בית המגורים פונה מדייריו כדי לאפשר פינוי מאובטח של המעבדה.

נושא: דירת נפץ נחשפה בשדרות. מאי 2013. דוברות משטרה מחוז דרום, חטיבת דובר המשטרה
הבניין פונה מדייריו. זירת האירוע, היום/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרה מחוז דרום

מקרה דומה של מטען חבלה ביתי שהתגלה בנהריה, אירע בשבוע שעבר בנהריה. מטען החבלה המאולתר טופל בשישי שעבר על ידי חבלן משטרה ברחוב קיבוץ גלויות בעיר. הוא פורק ונלקח לבדיקה, באירוע שבו לא היו נפגעים. משטרת נהריה פתחה בחקירה.

מקרה דומה אירע בעיר הצפונית גם לפני כחודשיים, אז מצאה גננת מטען חבלה בארגז חול בגן ילדים. המטען היה מאולתר וכלל מכלים ובהם אבק שריפה. גם אז, חבלן שהוזעק למקום נטרל את המטען, והוא הועבר לבדיקה במעבדה לזיהוי פלילי. ראש מערך ההסברה והדוברות במחוז חוף, רב-פקד ערן שקד, אמר לאחר האירוע לוואלה! חדשות כי הרקע הינו פלילי, וכי נסיבות המקרה נבדקות. איש מהנוכחים במקום לא נפגע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully