וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת התנועה חונכת מעבדת הכשרת מכשירי אכיפה

21.5.2013 / 13:56

בעקבות ביקורת בתי המשפט הקימה משטרת התנועה מעבדה לתרגול נכון של אמצעי האכיפה בכבישי ישראל. ברונו שטיין: "עכשיו אנחנו במגרש של הגדולים"

משטרת התנועה הארצית משיקה מהלך לקידום הפעלת מכשירי האכיפה שברשותה. בהקמת מעבדה חדשה, תוכל משטרת התנועה לתקן ולכייל כל מכשירי האכיפה הנמצאים בשימוש בישראל - ממכשירי לייזר, דבורה ואף מכשיר הינשוף לבדיקת כמות אלכוהול בנהגים.

הקמת המעבדה החדשה, במקום זו הישנה שעסקה רק בתיקון המכשירים, מגיעה לאחר שמספר דוחות שניתנו לנהגים בגין מהירות נסיעה מופרזת ונהיגה בשכרות, כשלו בבית המשפט לאחר שהתביעה המשטרתית לא הצליחה להוכיח את תקינות וכיול המכשירים על ידי בעלי מקצוע מוסמכים.

המעבדה החדשה מיישמת את כל הדרישות של הרשות הלאומית להסמכת מעבדות וכל מכשירי האכיפה אף קיבלו את אישורו של מכון התקנים. המעבדה החדשה קיבלה היום (שלישי) אישור נוסף עבור הפעלה וחוקיות.

עלות הקמת המעבדה עמדה של 2.5 מיליון שקלים. כל הטכנאים נבחנו, הוכשרו וקיבלו תעודת הסמכה אזרחית לבחינת המכשור. בנוסף לכך, עולה כי בקרוב תפעיל המשטרה ינשופון מסוג חדש. לדברי אגף התנועה, מכשיר זה נמצא כעת בתהליכי ניסוי ואישור, ועד סוף השנה יחל לפעול באופן מלא בשירות הניידות.

ניצב ברונו שטיין, ראש אגף התנועה: "זהו רגע מאוד משמעותי בחייו של אגף התנועה. בית המשפט שאל במשך שנים מדוע אנחנו לא מתקדמים ועכשיו אנחנו במגרש של הגדולים. כל המכשירים שלנו היום עם תו תקן. הרשות הלאומית הם שותפים אמיתיים שלנו לעשיה ועל כך אני מודה להם. עם המעבדה היום, המחוייבות שלנו לפעילות רק גדלה. היום כשלאגף התנועה יש מעבדה, גם בתי המשפט יסתכלו עלינו אחרת."

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully