וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד אישה? תמונת פנינה רוזנבלום במוצריה כוסתה באשדוד

לי בן שי

28.5.2013 / 14:35

בסניף מחסני השוק בשכונה חרדית בעיר כיסו את דמותה של אשת העסקים במוצרים הנושאים את שמה. רוזנבלום: "אין לי בעיה, העיקר שיקנו את השמפו". הרשת: קשובים לציבור הלקוחות

הדרת נשים בסופרמרקט באשדוד: סניף רשת "מחסני השוק" באשדוד הסתיר במדבקה את פרצופה של אשת העסקים המוכרת פנינה רוזנבלום על בקבוקי מוצרי השיער של המותג שנושא את שמה. הרשת מסרה כי היא קשובה לרחשי ציבור הלקוחות בסניף, שרובו חרדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבקות במקום פנים בסניף מחסני השוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

על בקבוקי השמפו ומרכך השיער הוורודים של המותג מופיעה תמונת פניה של רוזנבלום, אך מסתבר כי ברובע ג' באשדוד שכמחצית מאוכלוסייתו חרדית גם הפנים המוכרות כל כך אינן צנועות וזקוקות לכיסוי. במקום תמונה של רוזנבלום מוצאים הלקוחות שמבקשים לרכוש את מוצריה בסניף מדבקה לבנה שהודבקה ברישול.

"אני מוכרת את השמפו בכל הארץ כבר 25 שנה ואין בעיה בשום מקום", אמרה רוזנבלום לוואלה! חדשות. "מחסני השוק זו רשת שאנחנו עובדים איתה הרבה, רשת גדולה שלא הייתה איתה בעיה באף חנות. אולי באזור החנות הספציפית הזו יש אנשים יותר דתיים, על אף שהתמונה שלי בכלל לא חשופה, זה רק פנים".

"הכי חשוב לי שיקנו את השמפו", הוסיפה אשת העסקים, שנשמעה מבודחת מהעניין ולא התרגשה מכיסוי הפנים במותג שמתבסס על דמותה. "בכל מקום שיש דתיים ורוצים לשים מדבקה על השמפו אין לי בעיה, העיקר שיקנו את השמפו שלי".

אילן סרוסי, אחראי סחר במחסני השוק מסר כי הוספת המדבקה על המוצר נעשתה בעקבות הערות של לקוחות בסניף: "אנחנו קשובים לרחשי ציבור הלקוחות בסניף הזה, שנמצא בתוך קהילה חרדית. כל עוד הדבר לא מפריע למי שמוכר את המוצר - כמו פנינה רוזנבלום וזה בהסכמה איתה, זה בסדר גמור מבחינתנו. שלא כרשתות אחרות, אנחנו מעדיפים לשים מדבקה על הפריט ולא להפסיק להזמין אותו לחנות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully