וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישמור השם: קמפיין השמות של קולה הוסתר בבני ברק

27.5.2013 / 20:52

מעשה קונדס או בעיית צניעות? מדבקות לבנות הודבקו על השמות שמופיעים על בקבוקי קוקה קולה בישיבה בבני ברק. גורמים חרדיים: רב העיר לא היה מכשיר הקמפיין אם היתה בעיה כזו

אזרחי ישראל "געשו ורעשו" בשבועות האחרונים סביב קמפיין השמות של חברת קוקה קולה, שבמסגרתו הודפסו על גבי תוויות הבקבוקים עשרות שמות עבריים פופולאריים. בזמן שתמונות של אנשים המצטלמים עם הבקבוק הנושא את שמם הציפו את הרשתות החברתיות, נודע לוואלה! חדשות כי באחד מבתי הכנסת בבני ברק, לפחות בשבת האחרונה, היה מי שחשב שיש להדביק מדבקות לבנות אשר יסתירו את השמות המופיעים על הבקבוקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם אפילו שם של אישה פוגע ברגשות הציבור החרדי? לטענת גורמים חרדים - לא סביר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית הכנסת רדזין בבני ברק בשבת האחרונה הוצבו בקידוש שלאחר התפילה גם בקבוקי שתייה של חברת קוקה קולה. להפתעתם של המתפללים, על הבקבוקים הודבקו משום מה מבעוד מועד מדבקות לבנות המסתירות את השמות שהודפסו על תווית הבקבוק. מי נתן את ההוראה לכך? לא ברור וגם לא ברורה הסיבה שהשמות הוסתרו. בשיחה עם גורמים חרדיים בעיר נמסר כי הסיבה היחידה שיכולה לעלות בדעתם להסתרה,אם לא מדובר במעשה קונדס, היא העובדה שמישהו חשב שזה לא צנוע לראות את שמות הנשים. עם זאת, מיהרו אותם גורמים להוסיף כי לא הגיוני שמישהו באמת חושב שיש עם העניין בעיה. לדבריהם "אין שום בעיה עם שמות נשים, כולם משתמשים בהם וקוראים לבנותיהם ונשותיהם בשמותיהן גם ליד גברים אחרים. מכיוון שכך, אין סיכוי שבאמת מישהו חושב שיש בהדפסת השמות בעיה אמיתית וככל הנראה מדובר במעשה קונדס של מישהו או סתם התלהבות של אדם שלא מבין עניין", סיכמו.

הפגנת חרדים נגד הגיוס בירושלים, מאי 2013. טלי מאייר
מעשה קונדס או בעיה אמיתית?/טלי מאייר

גורם אחר מסר, "הכשרות של קוקה קולה היא של רב העיר לנדאו. אם הייתה בעיה אמיתית עם זה, הקמפיין לא היה יוצא לדרך והרב לנדאו היה עוצר את זה מבעוד מועד. מכיוון שהקמפיין יצא, בטוח שהכול בסדר עם זה ואין שום בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully