וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא טג'יקיסטן צולם שיכור בחתונה - יוטיוב נחסם

סרטונים שהועלו ליוטיוב מתעדים את נשיא טג'יקיסטן מפזז ושר בחתונת בנו הבכור. הנשיא אמומאלי רחמון לא ראה זאת בעין יפה - וחסם את האתר הפופולרי, בפעם השלישית השנה

הנשיא רוקד, אבל לא צוחק: כמה סרטונים שהועלו השבוע ליוטיוב מתעדים את נשיא טג'יקיסטן מפזז ושר בחתונת בנו הבכור. אמומאלי רחמון, תועד בסרטונים שעלו לאינטרנט תחת הכותרת "הנשיא שיכור". רחמון ככל הנראה לא היה מרוצה מהתדמית הקלילה המצטיירת מהתיעוד ומהתגובות שלעגו לכישורי הריקוד שלו, והורה לרשויות לחסום מיד את שירותי יוטיוב במדינה. בטג'יקסטן מתגוררים כמעט 8 מיליון בני אדם, כרבע מהם מחוברים לאינטרנט.

לפי רשת בי-בי-סי ברוסית, הסרטון, שמציג את הנשיא רחמון רוקד ושר עם אורחי החתונה, צולם ב-2007, אך פורסם רק השבוע בתחנת טלוויזיה המתנגדת לממשלה.

המשרד לשירותי תקשורת בבירה דושנבה הורה לשש ספקיות האינטרנט במדינה לחסום את הגישה לאתר הפופולרי לשיתוף סרטונים מבלי שנימק את הסיבה לכך. ככל הנראה, שירותי הביטחון קבעו כי יוטיוב הפיצה חומר מסווג וזו הייתה העילה לחסימת האתר. אתרי אופוזיציה דיווחו במקביל כי הצלמים שתיעדו את החתונה זומנו לחקירה.

זו הפעם השלישית שטג'קיסטן חוסמת את יוטיוב בשנה האחרונה. בחודש יולי 2012 נחסם יוטיוב לגישה למשך חודשיים אחרי שהופצו בו דיווחים על מבצע צבאי כושל. לאחרונה נחסם האתר למשך חודש נוסף בשל הפצת סרטונים של האופוזיציה שמתחו ביקורת על הנשיא. גם הגישה לפייסבוק נחסמה ללא נימוק.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully