וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרה בערבה גופת הטייס שהמריא אתמול ונעלם

גופתו של אבנר צחורי, חניך קורס הטיסה האזרחי שהמריא ממנחת בשרון ונעלם, נמצאה סמוך ליישוב צוקים. סמוך לגופה אותרה קסדתו של האיש. כעת מחפשים אחר שברי כלי הטיס

סוף עצוב לחיפושים: כוחות משטרה מדימונה ומחטיבת ערבה, יחד עם אנשי יחידת החילוץ ערבה תיכונה, מצאו הבוקר (שני) את גופתו של אבנר צחורי, טייס מטוס ה"אולטרא לייט" מאזור השרון, שהמריא אתמול ומאז נעלמו עקבותיו. הגופה נמצאה כמה עשרות מטרים מגבול ירדן, סמוך ליישוב צוקים בערבה ממזרח לכביש מספר 90. היא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לזהותה באופן סופי. סמוך לגופה נמצאה קסדתו של הטייס, ובשעה זו נערכים חיפושים אחר שברי כלי הטיס, שלא מן הנמנע כי הוא נמצא בירדן. "בשעות הבוקר אכן נמצאה הגופה במהלך סריקות שביצענו באזור", אישר סגן מפקד יחידת החילוץ ערבה תיכונה, אורי לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צחורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיפושים אחר צחורי, חניך בקורס טיסה אזרחי, שהמריא אתמול בבוקר ממנחת עין ורד שבשרון, החלו לאחר שהשאיר בביתו מכתב הנראה כמכתב התאבדות. במכתב ציין צחורי קרובים שלהם יש להודיע במקרה שיקרה לו דבר כלשהו. בני משפחתו וחברים הגיעו אתמול למנחת על מנת לנסות לברר מה עלה בגורלו.

צחורי סבל בעשור האחרון מנכות, שנגרמה עקב פציעה שהותירה אותו רתוק לכיסא גלגלים. המשטרה הדגישה אתמול כי קיים חשש לחייו, משום שבכלי הטיס הייתה כמות דלק המספיקה לשעת טיסה אחת עד שעתיים בלבד. כוחות גדולים של משטרת מרחב השרון הגיעו אתמול לאזור המנחת, וגם מסוק של משטרת ישראל יצא לסרוק את האזור בחיפושים אחר האיש. הבוקר כאמור נמצאה גופתו.

האזור בו נמצאה הגופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully