וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי טייס מצנח ממונע שהשאיר מכתב והמריא

שלומי גבאי

26.5.2013 / 14:58

בשעות הבוקר המוקדמות המריא תושב השרון המרותק לכיסא גלגלים בכלי הטיס ומאז נעלמו עקבותיו. משפחתו חוששת שינסה לשים קץ לחייו. מסוק משטרתי מבצע סריקות לאיתורו

המשטרה מחפשת אחר תושב השרון הלומד בקורס טיסה אזרחי, אשר המריא בשעות הבוקר (ראשון) במצנח ממונע גלגלי מסוג באקאי, לאחר שהשאיר בביתו מכתב החשוד כמכתב התאבדות. במכתב כתב רשימת אנשים שלהם יש להודיע במקרה שיקרה לו משהו. בני משפחתו וחברים הגיעו למנחת על מנת לנסות לברר מה עלה בגורלו.

המנחת בעין ורד משם המריא טייס טרקטורון מעופף שהשאיר אחריו מכתב חשוד. מאי 2013. שלומי גבאי
כוחות משטרה במנחת בעין ורד/שלומי גבאי

מדובר באדם נכה, אשר נפצע לפני כעשור ונותר מרותק לכיסא גלגלים, וכלי הטיס שבו המריא מותאם למגבלותיו. על פי המשטרה, ישנו חשש לחייו של הגבר, משום שכלי הטיס שבו המריא נשא דלק המספיק לשעת טיסה אחת בלבד, ואילו הוא המריא כבר בשעות הבוקר המוקדמות. כוחות גדולים של משטרת מרחב השרון הגיעו לאזור המנחת ופתחו בחקירת האירוע. מסוק של משטרת ישראל יצא לסרוק את האזור בחיפושים אחר האיש.

גורם ביטחוני מסר כי המקרה מוכר גם בצבא. "בצה"ל עוקבים אחר הדיווח שטייס מסוק אזרחי הותיר אחריו מכתב התאבדות. אין לכך קשר ישיר לצבא, אך בשל חשש שמא יהיה חיכוך עם כלי טיס של חיל האוויר או בסיסי צה"ל, מגבירים בנושא ערנות", מסר הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully