וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רקטה שוגרה מלבנון לעבר ישראל, פיצוץ נשמע בצפון

סוכנות הידיעות "רויטרס" דיווחה מפי גורמי ביטחון ואזרחים לבנונים על שיגור מאזור העיירה מרג' עיון. רשת "אל-מנאר" דיווחה פרטים דומים. צה"ל: "עורכים סריקות באזור"

צילום: שגב דהן, עריכה: גדי וינסטוק

רקטה שוגרה לפני חצות (ראשון) מלבנון לעבר ישראל – כך דיווחה סוכנות הידיעות "רויטרס" מפי גורמי ביטחון ואזרחים לבנונים. רשת הטלוויזיה "אל-מנאר" השייכת לארגון חיזבאללה דיווחה פרטים דומים על שיגור מאזור מרג' עיון. יחד עם זאת, לא ברור היכן התפוצצה הרקטה ולא התקבלו דיווחים על נזק בתוך שטח ישראל. לפי הדיווח, שיגור הרקטה נשמע באזור העיירה מרג' עיון, כעשרה קילומטרים מגבול ישראל. גורם צבאי ישראלי אמר לסוכנות "רויטרס" כי תושבים בצפון ישראל דיווחו על פיצוץ שנשמע באזור. מדובר צה"ל נמסר כי בצה"ל מכירים קול נפץ שנשמע באזור, וכי חיילים עורכים סריקות. כמו כן נמסר כי נסיבות הרעש נבדקות בשעה זו.

נושא: סריקות אחר רקטה שנפלה כנראה בשטח ישראל מדרום למטולה, 27 מאי 2013. משה אסרף, ג'יליס
סריקות באזור הצפון, הלילה/ג'יליס, משה אסרף

בחודשים האחרונים אירעו מקרים מרובים של נפילות פצצות מרגמה באזור רמת הגולן, ככל הנראה כתוצאה מירי תועה במסגרת העימותים בין המשטר הסורי למורדים. לפני כשבוע וחצי התפוצצו שתי פצצות מרגמה בשטח הישראלי במרחב הר חרמון. לא היו נפגעים באירוע, והאתר נסגר למבקרים לתקופה קצרה. הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, קיים התייעצויות לבחינת האירוע, ותלונה בנושא הועברה לכוחות האו"ם ואונדו"ף שפועלים באזור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נושא: סריקות אחר רקטה שנפלה כנראה בשטח ישראל מדרום למטולה, 27 מאי 2013. משה אסרף, ג'יליס
נושא: סריקות אחר רקטה שנפלה כנראה בשטח ישראל מדרום למטולה, 27 מאי 2013/ג'יליס, משה אסרף

כשבוע לפני כן התפוצצה פצצת מרגמה ששוגרה מסוריה בשטח רמת הגולן, ליד תל פארס. לא דווח על נפגעים או על נזק כתוצאה מהאירוע. על פי ההערכות, מדובר היה בפצצה ששוגרה כחלק מהלחימה הפנים-סורית, בין נאמני אסד לצבא הסורי החופשי. יום קודם לכן שוגרו ארבעה פגזים מסוריה לישראל. שלושה מהפגזים נפלו באזור הכפר ג'מלה שבדרום הגולן הסורי והפגז הנוסף בשטח ישראל.

סריקות אחר רקטה שנפלה כנראה בשטח ישראל מדרום למטולה, 27 מאי 2013. משה אסרף, ג'יליס
סריקות אחר רקטה שנפלה כנראה בשטח ישראל מדרום למטולה, 27 מאי 2013/ג'יליס, משה אסרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully