וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו הטוב: החטופות יאמצו את כלבי "בית הזוועות"?

שלושה כלבים הוצאו מהבית בו הוחזקו במשך למעלה מעשור שלוש החטופות באוהיו. כעת, הם נמצאים תחת השגחה וממתינים להחלטת הבנות. "ניתן להן כמה זמן שיצטרכו"

משטרת אוהיו ממשיכה לאפשר לשלוש החטופות ששוחררו בתחילת החודש מ"בית הזוועות" בקליבלנד לאחר עשור להתרגל לשגרן חייהן החדשה. כחלק מהמדיניות המרוככת שנוקטים הגורמים הנוגעים בדבר עם השלוש, תינתן להן גם האפשרות להחליט אם ברצונן לאמץ שלושה כלבים שהוצאו מהבית לאחר חשיפת הפרשה. בשלב זה, הכלבים – אחד מסוג צ'יוואווה ושניים מעורבים טרייר-פודל - עדיין מוחזקים בהשגחה.

קתרין ג'וזף, עורכת דינה של מישל נייט, ששוחררה מהבית יחד עם אמנדה ברי וג'ינה דה-חזוס, הביעה הערכה כלפי הגורמים שנותנים לבנות את האפשרות לקבל את הכלבים לידיהן. "אני חושבת שזה מאוד נחמד שהם (הכלבים) יתלוו אליהן, כי אני יודעת עד כמה הם היו משמעותיים, לפחות עבור הלקוחה שלי", אמרה. "איני יודעת אם היא מעוניינת, זה משהו שאצטרך לדבר עליו איתה".

לדברי ג'וזף, שלוש החטופות נמצאות במצב טוב. "היא בסדר גמור", אמרה ג'וזף באשר לנייט ודחתה את הדיווחים לפיהם על הלקוחה שלה לעבור ניתוח בפנים. "הן כולן ממש בסדר, אפילו בסדר גמור", אמרה ג'וזף. "הן מאושרות. הן אופטימיות. הן נרגשות באשר לעתידן".

ג'ון באיירד, קצין הפיקוח על בעלי חיים בקליבלנד, סיפר כי הכלבים נמצאים בכלבייה וממתינים להחלטת המשוחררות הטריות. "ננסה לתת להן כמה זמן שהן יצטרכו", אמר. לדבריו, שלושת הכלבים עברו עם הגעתם לכלבייה בדיקות ועוקרו. הוא הוסיף והרגיע כי הכלבים "נראים בסדר גמור" ונראה כי לא חוו התעללות בתקופת שהותם בביתו של החשוד בחטיפה, אריאל קסטרו.

בשבוע שעבר אמרו עורכי דינו של אריאל קסטרו כי הוא כופר בהאשמות נגדו. "מהתקשורת עולה תמונה כאילו הוא מפלצת, זה לא הרושם שקיבלתי במשך שלוש שעות של שיחות איתו", אמר אחד מפרקליטיו, קרייג ווינטראוב בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית בארה"ב. קסטרו עצור בערבות של שמונה מיליון דולרים, תחת שמירה קפדנית מחשש שינסה לשים קץ לחייו. "אין לו גישה לטלוויזיה, רדיו או עיתונים", אמר חבר אחר בצוות ההגנה של קסטרו. "הוא מבודד לחלוטין מהחברה".

קסטרו חשוד בחטיפתן של מישל נייט ב-2002, אמנדה ברי ב-2003 וג'ינה דה-חזוס ב-2004. אחר כך, על פי החשד, הוא החזיק אותן בשבי בביתו שבקליבלנד, שם על פי דיווחים אנס אותן, ואף כפה עליהן לעבור הפלה מספר פעמים. בדיקות DNA הוכיחו כי הוא אביה של ילדה שנולדה לברי בשבי בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully