וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

סוריה תקפה לפני שבועיים את מחשבי מערכת המים של חיפה כתגובה להפצצת מכון מחקר, שעל פי מקורות זרים, בוצעה על ידי ישראל - כך גילה היום (שבת) פרופ' יצחק בן ישראל, יושב ראש המועצה הלאומית למחקר ופיתוח שהקים את מערך הסייבר של ישראל. במהלך אירוע שבת תרבות בבאר שבע, הוסיף בן ישראל כי התקיפה נעשתה בידי יחידת "צבא סוריה האלקטרוני" וכי התקיפה נכשלה.

לדבריו, מערכת המים של עיר הכרמל נמצאת בחדרה ומופעלת בידי גוף מפקח שמושבו בפתח תקווה. עוד אמר בן ישראל כי בכל דקה מתבצעות מאות תקיפות רשת על מתקני תשתית לאומיים של ישראל כמו חברות אנרגיה וכלכלה וכי על פי חישוב מומחים נוצרים בכל יום 200 אלף וירוסים חדשים. מנכ"ל תאגיד מי כרמל, נור אלדן, אמר בתגובה כי לא ידוע לו על שום שיבוש במערכות המחשוב של מי כרמל בחיפה בשבועיים האחרונים.

http://news.walla.co.il/?w=/9/2645117&m=1

לא איבדתי את השליטה. נכון שהייתה הצעה בבוקר, אבל אני לא יודע מה הם רצו להשיג. אם יהיה צורך, ננקוט בהליכים משפטיים", כך מגיב נוחי דנקנר, בעל השליטה באי.די.בי, בתגובה להתפתחויות בנושא הסדר החוב בקונצרן אי.די.בי.
בדברים שפורסמו בחדשות ערוץ 2, אומר דנקנר: "אני לא מתכנן להתפטר ואני בהחלט מתכנן להגיש הצעה טובה מההצעה הקלוקלת בעיני והמוטעית של שתי הנציגויות. 8 שנים קיבלתי כל ציון לשבח על העסקים שלי ואני מסתייג מכינויי הגנאי שנותנים לי".

http://news.walla.co.il/?w=/3/2645056&m=1

משרד החוץ האמריקני הזהיר אמש כי המהומות בטריפולי שבצפון לבנון "מהוות תזכורת בוטה" לאופן שבו מלחמת האזרחים בסוריה מאיימת על היציבות בלבנון. "ההתנגשויות האחרונות בטריפולי, בהן לפחות 24 בני אדם נהרגו, היא תזכורת בוטה כי הסכסוך בסוריה מהווה איום גובר על הביטחון והיציבות של לבנון", כתב בהצהרה מטעם משרדו הדובר, פטריק וונטרל. וונטרל הוסיף ואמר כי ארה"ב תומכת ב"מדיניות הניתוק הלבנונית" ביחס למשבר בסוריה וגינה את החשד למעורבותן של כוחות חיזבאללה בסכסוך הסורי. "אנו קוראים לכל הצדדים באזור להימנע מכל פעולה שהיא שעלולה להחמיר את המשבר, להגביר את האפשרות של גלישה לאלימות, ולהשפיע באופן שלילי על אוכלוסיות אזרחיות", אמר.

http://news.walla.co.il/?w=/15/2645090

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully