וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גשר הענק בער - וחלקיו קרסו כאבני דומינו

גשר ועליו פסי רכבת החוצה את נהר קולורדו במדינת טקסס בארצות הברית, עלה באש בתחילת השבוע. לאחר שעות ארוכות של ניסיונות כיבוי, הוחלט לאפשר לגשר להישרף ולקרוס

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יותם בן-דוד

במשך 15 שעות ניסו לוחמי האש של מדינת טקסס בארצות הברית לכבות את השריפה אשר אחזה בגשר העובר מעל נהר הקולוראדו ומחבר בין העיירות סאן סבה (SAN SABA) ולומטה (lometa).

השריפה שפרצה ביום ראשון האחרון כילתה את הגשר בן כמעט 300 המטרים אשר שימש למעבר רכבות משא. משהבינו לוחמי האש כי אין ביכולתם להשתלט על השריפה, הניחו לגשר להישרף בעוד הם מקפידים כי השריפה לא תתפשט למוקדים נוספים.

תיעוד: גשר הרכבת עלה באש - וקרס כמו דומינו.
רגע קריסת הגשר בטקסס

כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, התמוטטות הגשר תועדה במצלמה והועלתה לאתר יוטיוב. לפי כלי התקשורת המקומיים בטקסס, עלות תיקון הגשר עשויה להגיע לכעשרה מיליון דולרים.

במקרה נוסף, קרס הלילה (שישי), גשר המחבר בין ארצות הברית לבין קנדה, באזור סיאטל. הרשויות בארצות הברית דיווחו כי מספר לא ידוע של אנשים וכן כלי רכב נפלו לתוך הנהר העובר מתחת לגשר, עם זאת לא דווח על הרוגים, ושלושה בני אדם פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים באזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קריסת גשר המחבר בין ארצות הברית לקנדה. רויטרס
הגשר שקרס הלילה במדינת וושינגטון/רויטרס

הגשר, בעל ארבעה מסלולי נסיעה, חוצה את נהר הסקיט בצפון סיאטל, שבמדינת וושינגטון. מארק פרנסיס, מחיל הפרשים שבוושינגטון, אמר כי הגשר התמוטט לקראת השעה 19:00 בערב (שעון מקומי).

קטע מגשר קרס לתוך נהר - מכוניות צנחו למים. רויטרס
הגשר שקרס הלילה במדינת וושינגטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully