וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית היהודי עובר דירה: בנט מוכר את ביתו ברעננה

23.5.2013 / 19:02

שר הכלכלה החליט להציע למכירה את ביתו הפרטי המשתרע על 385 מ"ר בעיר ולעבור יחד עם בני משפחתו לבית חדש. שוויו של הבית – בין שישה לעשרה מיליון שקלים

אורזים את הבית היהודי: שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, מוכר את ביתו הפרטי ברעננה וצפוי לעבור בקרוב לבית חדש. גורמים המעודכנים בפרטים אישרו היום (חמישי) את דבר המכירה, אולם בלשכתו סירבו להתייחס לפרטים על אודות מקום המגורים החדש שאליו צפוי בנט לעבור עם משפחתו. יועץ נדל"ן בכיר העריך בשיחה עם בשיחה עם וואלה! חדשות כי שוויו של הבית ברעננה הוא בין שישה לבין עשרה מיליון שקלים.

יור הבית היהודי נפתלי בנט יוצא מביתו, מרץ 2013. דרור עינב
בקרוב יעבור לבית חדש? בנט בפתח ביתו ברעננה/דרור עינב

בנט, שזכה לכינוי "כאב הראש של נתניהו" עקב הקשיים הרבים שהערים עליו במהלך המשא ומתן הקואליציוני, מתגורר עם אשתו גילת בבית פרטי ומפואר ברחוב ציפמן במזרח רעננה. את הבית בנה לאחר שמכר את חברת אבטחת המידע שייסד, "סיוטה", בסכום המוערך בכ-145 מיליון דולרים. על פי נתוני "גלובס", בית משפחת בנט, שנבנה בסטנדרטים מחמירים, ממוקם על מגרש בשטח רשום של 820 מטרים רבועים, גדול מהמקובל באזור. הסביבה נחשבת למבוקשת בקרב הציבור הדתי-לאומי ממוצא אנגלו-סכסי, ויש בה מבני ציבור המותאמים לציבור זה.

לפי נתוני מס שבח, הנכס נרכש בשנת 2007 תמורת כ-8.275 מיליון שקלים, ושטחו הבנוי הוא כ-385 מטרים רבועים. שווי הקרקע באזור עומד על 11 אלף שקל למטר רבוע. לנוכח עסקאות נדל"ן שנעשו בשנים האחרונות ברעננה, משפחת בנט יכולה לצפות לתשואה נאה ממכירת ביתה. למשל, בית ישן יחסית שנבנה על מגרש בשטח של 356 מטרים רבועים ברחוב השריון ברעננה, נמכר החודש תמורת 5.7 מיליון שקלים. בית חדש יחסית ברחוב אחד העם, שנבנה על מגרש בשטח 787 מטרים רבועים, נמכר בחודש פברואר 2011 תמורת 10.68 מיליון שקלים.

מלשכתו של בנט נמסר בתגובה כי השר בנט "ישמח לקבל בהקדם את הכתובת החדשה שבה הוא גר. הוא הזמין אורחים לשבת".

יור הבית היהודי נפתלי בנט יוצא מביתו, מרץ 2013. דרור עינב
בנט בצאתו מביתו/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully