וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגעי האימה: צנחן תיעד את עצמו נופל מצוק

צנחן בריטי זינק מצוק בגובה של כ-300 מטרים ותיעד במצלמת הקסדה שלו חוויה מצמררת: המצנח לא נפתח והוא נפל במהירות מסחררת אל הקרקע

חובב ספורט האקסטרים מתיו גוך רגיל להתמודד עם רגעים מפחידים, אבל שום דבר שעבר לא הכין אותו לנפילה חופשית של כ-300 מטרים מצוק, במהירות מסחררת אל עבר הקרקע. גוך בן ה-25 הוא צנחן בייס - צניחה בה הצנחן קופץ ממקום מקובע בעזרת מצנח ופותח אותו אחרי נפילה חופשית, קצרה ברוב המקרים. בחודשים האחרונים הוא מטייל מסביב לעולם ועוסק בסוגים שונים של ספורט אקסטרים. לפני מספר ימים הוא הגיע לאגם גארדה שבאיטליה ושם החליט לבצע צניחת בייס מצוק בגובה 300 מטרים. אלא שמשהו השתבש, המצנח שלו לא נפתח והוא נפל לעבר הקרקע תוך שהוא מיטלטל על צלע ההר. כל רגעי האימה תועדו במצלמת הקסדה שעל ראשו, עד השנייה בה הוא מתרסק על הקרקע.

למרבה ההפתעה והמזל הוא שרד את הנפילה ויצא ממנה רק עם מספר פציעות שטחיות ברגליו. "חשבתי שאני עומד למות", הוא סיפר אחר כך לסאן הבריטי, כשהתרסקתי לקרקע הייתי בהלם מוחלט שאני בחיים". גוך הבריטי, שכבר ביצע מעל ל-180 קפיצות בסיס, מבטיח שלא יספיק ואומר "ההורים שלי מתחננים שאני אפסיק, אבל הסכנות ברורות לי ואני אמשיך".

  • עוד באותו נושא:
  • צניחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully