וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אנס שתי בחורות אחרי בילוי במסיבה

22.5.2013 / 11:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

פורסם שמו של חייל צה"ל שנהרג אתמול לאחר שעלה על מוקש ברמת הגולן. ההרוג הוא רב-טוראי רועי אלפי, בן 19 מגן יבנה. הודעה נמסרה למשפחתו.

ניצב יורם הלוי, מפקד המחוז הדרומי במשטרה, תיאר הבוקר בוועדת הפנים את השתלשלות כניסת כוחות המשטרה לבנק הפועלים בבאר שבע במהלך אירוע הירי שם. לדבריו, שוטר ירה כדור בתא השירותים בו הוחזקה בת הערובה. הלוי כינה את הירי תקלה.

תושב פתח תקווה נעצר היום בחשד שאנס שתי צעירות תושבות רמת גן בשבוע שעבר. על פי החשד, לאחר בילוי במועדון בתל אביב התלווה החשוד לדירת השתיים, אנס את שתיהן ועזב את המקום. המשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצרו.

העיתונאי ניסים משעל הודיע הבוקר כי הוא חוזר בו מכוונתו להתמודד על ראשות עיריית רמת גן. ההודעה הגיעה לאחר הפרסום בוואלה! ברנז'ה לפיו אירעו אי סדרים בתקנות המתייחסות למתמודדים על ראשויות השלטון המקומי אשר משדרים תכניות ברדיו האזורי - בהם גם משעל.

תחזית מזג האוויר: היום תורגש עליה קלה בטמפרטורות והן יהיו גבוהות מהרגיל בעונה. מחר ייעשה חם מהרגיל עד שרבי בהרים ובפנים הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully