וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שני תיירים ספרדים נחטפו בקולומביה

22.5.2013 / 9:44

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) חמישה חשודים ברצח שתי הילדות אמש בכפר אל פורעה שבנגב. החמישה, בני משפחתן של השתיים, חשודים במעורבות ברצח, והמשטרה מחפשת כעת גם אחר אביהן של הבנות.

בסיני שוחררו שבעת אנשי הביטחון המצרים שנלקחו בשבי בשבוע שעבר על ידי קבוצה מוסלמית קיצונית – כך מסר הבוקר דובר צבא מצרים. עוד נמסר, כי השבויים עושים כעת את דרכם לקהיר.

שני תיירים ספרדים שטיילו בקולומביה נחטפו על ידי ארגון מורדים קולומביאני בעת שנסעו במכוניתם באזור הגבול עם ונצואלה. השניים נעדרים מאז יום שישי, אולם רק הלילה אישרו השלטונות כי הם נחטפו, לאחר שהחוטפים יצרו קשר עם בני משפחותיהם.

תלמידים ומורים טוענים כי הבגרות במתמטיקה שהתקיימה אתמול הייתה קשה מהרגיל. תלמידים רבים כתבו על קיר עמוד הפייסבוק של שר החינוך פירון כי הבגרות הייתה בלתי אפשרית, וכי יש להתחשב בכך במהלך הבדיקה. במשרד החינוך אמרו כי הטענות ייבדקו.

תחזית מזג האוויר: היום תורגש עליה קלה בטמפרטורות והן יהיו גבוהות מהרגיל בעונה. מחר ייעשה חם מהרגיל עד שרבי בהרים ובפנים הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully