וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריה של נעדרת בת 17: "תני לנו רק אות חיים"

23.5.2013 / 10:46

נטלי אלהברה מיפו יצאה מבית דודיה לפני כחודש – ומאז נעלמה. "אנחנו לא יכולים לחיות בלעדייך, צרי קשר", כתבו לה ההורים. לאחרונה ניהלה בתם קשר רומנטי בניגוד להסכמתם

מה עלה בגורלה של נטלי (אנוסיאט) אלהברה, נערה בת 17 מיפו הנעדרת זה 25 ימים? למשטרה אין עדיין קצה חוט, אך הוריה המודאגים מנסים לעשות כל שביכולתם על מנת לאתרה. היום (חמישי) ביקשו ההורים להעביר לה מסר, על גבי דף נייר. "אנחנו מוסה וכריסטין אלהברה, אביה ואמה של נטלי אלהברה", כתבו בני הזוג לבתם, שלא יצרה עמם קשר בשלושה שבועות וחצי האחרונים. "אנחנו מבקשים, מתחננים שתיצרי איתנו קשר. אנחנו אוהבים ומתגעגעים אלייך ולא כועסים עלייך, סולחים לך, אוהבים אותך ולא יכולים לחיות בלעדייך. אנחנו מתחננים, תני לנו רק אות שאת בחיים ואת בסדר. את הכי חשובה לנו בעולם, דעי את זה".

נעדרת- נטלי אלהמברה מיפו. באדיבות המשפחה
התגוררה אצל דודיה שלושה שבועות, ואז ברחה. נטלי אלהברה/באדיבות המשפחה

אלהברה יצאה בסוף החודש שעבר מבית דודיה בחיפה, שם התגוררה כמה שבועות, ומאז נעלמו עקבותיה. כמה ימים אחרי שנעלמה סיפר אביה בדאגה לוואלה! חדשות כי בחודשים האחרונים ניהלה בתו קשר רומנטי עם צעיר מוסלמי, בניגוד לדעתה של המשפחה. "היא התאהבה בבחור מוסלמי, ואנחנו לא הסכמנו לזה", אמר. לדבריו, משפחתו החליטה להרחיק את נטלי, ולכן שהתה אצל דודיה בתקופה האחרונה. "היא הייתה אצלו שלושה שבועות, אך בשבוע השלישי היא ברחה", שחזר מוסה אלהברה. "היא יצאה בשעה 1:30 בלילה. לקחה איתה תיק עם בגדים, איפור וכלי רחצה. אין עליה טלפון".

מכתב שכתבו הוריה של נטלי אלהברה, נעדרת מיפו, מאי 2013. באדיבות המשפחה
"את הכי חשובה לנו בעולם". המכתב שכתבו הוריה של הנערה/באדיבות המשפחה

המשטרה, שמחפשת אחר כל רסיס מידע שיביא לאיתורה של אלהברא, גבתה עדות מהחבר, אך הגיעה למסקנה כי גם הוא איננו יודע היכן היא. יחד עם זאת, האב אמר בתחילת החודש כי הוא סבור שבן הזוג קשור להיעדרה של בתו. "לפי מה שהמשטרה אומרת, הבחור איננו יודע איפה היא", אמר, "אני חושב שזה רק הוא". האב ציין כי משפחתו ידעה על הקשר הרומנטי בין השניים זה חצי שנה. "ניסיתי לדבר עם אבא שלו, אבל המשפחה שלו מרוצה מהקשר", הסביר.

ראש צוות החקירה, סגן-ניצב מירי פלד, אמרה לוואלה! חדשות כי במשטרה חוששים לחייה. "היא מדירה שינה מעינינו. אנחנו עושים כל מאמץ לאתר אותה", ציינה פלד. "אנחנו מבצעים כל הזמן מחקרי תקשורת כדי לנסות להתחקות אחר שיחות טלפון שיכול להיות שהיא ביצעה, בודקים אם היא פתחה חשבון בנק". לדבריה, אחת ההנחות היא שאם היא בחיים, היא תזדקק לכסף ולכן תחפש עבודה. "אני פונה למעסיקים ומבקשת שיסתכלו בתמונתה של נטלי. אם היא מגיעה ומבקשת עבודה נא ליצור קשר בהקדם עם מוקד 100 של המשטרה, וכל מי שיש לו מידע שעשוי לעזור לנו לאתר את הנערה מתבקש גם הוא לפנות למוקד 100", אמרה.

תיאורה של אלהברה: מבנה גופה רזה, שיערה חום-שטני ארוך וחלק, עיניה חומות וגובהה 1.70 מטרים. מעל עינה השמאלית צלקת. לא ידוע מה לבשה ביום שבו יצאה מבית דודיה. משטרת מרחב יפתח מבקשת מכל היודע דבר על מקום הימצאה, ליצור קשר עם המשטרה בטלפון 03-6801721 או במוקד 100.

נערה מיפו ברחה ונעדרת 12 יום, בגלל קשר רומנטי?

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully