וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה מיפו ברחה ונעדרת 12 יום, בגלל קשר רומנטי?

8.5.2013 / 12:39

אנוסיאט אלהברא יצאה מבית דודיה בחיפה ומאז נעלמו עקבותיה. אביה סיפר כי לאחרונה קיימה בתו קשר רומנטי עם צעיר מוסלמי בניגוד להסכמתו. "אנחנו סולחים לה, שתיתן אות חיים"

המשטרה חוששת לגורלה של נערה בת 17 הנעדרת זה 12 ימים: אנוסיאט (נטלי) אלהברא, תושבת יפו, יצאה ביום שבת שעבר מבית דודיה בחיפה, שם התגוררה בחודש האחרון, ומאז נעלמו עקבותיה.

אביה, מוסא אלהברא, סיפר בדאגה לוואלה! חדשות כי בחודשים האחרונים קיימה בתו קשר רומנטי עם צעיר מוסלמי, בניגוד לדעתה של המשפחה. "היא התאהבה בבחור מוסלמי, ואנחנו לא הסכמנו לזה", אמר. לדברי האב, "בשלב מסוים החלטנו להרחיק אותה ולקחנו אותה לבית דודה בחיפה. היא הייתה אצלו שלושה שבועות, אך בשבוע השלישי היא ברחה. היא יצאה בשעה 1:30 בלילה. לקחה איתה תיק עם בגדים, איפור וכלי רחצה. אין עליה טלפון".

נעדרת- נטלי אלהמברה מיפו. באדיבות המשפחה
החבר העיד כי איננו יודע על מקום הימצאה. אנוסיאט/באדיבות המשפחה

המשטרה, שחוקרת את היעלמותה של אלהברא, גבתה עדות מהחבר, אך הגיעה למסקנה כי גם הוא לא יודע היכן היא נמצאת. אולם האב, סבור בן הזוג, קשור להיעדרותה של בתו. "לפי מה שהמשטרה אומרת, הבחור איננו יודע איפה היא", אמר, "אני חושב שזה רק הוא". האב ציין כי משפחתו יודעת על הקשר הרומנטי בין השניים זה חצי שנה. "ניסיתי לדבר עם אבא שלו, אבל המשפחה שלו מרוצה מהקשר", הסביר.

תיאורה של אלהברא: מבנה גופה רזה, שיערה חום-שטני ארוך וחלק, עיניה חומות וגובהה 1.70 מטרים. מעל עינה השמאלית צלקת. לא ידוע מה לבשה ביום שבו יצאה מבית דודיה. משטרת מרחב יפתח מבקשת מכל היודע דבר על מקום הימצאה, ליצור קשר עם המשטרה בטלפון 03-6801721 או במוקד 100.

נעדרת- נטלי אלהמברה מיפו. באדיבות המשפחה
נעדרת- נטלי אלהמברה מיפו/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully