וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקף מינית את ילדיה של חברתו; "מרגיש חולה"

הגבר חשוד שניצל כמה הזדמנויות בהן חברתו לחיים לא הייתה בבית, וביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בארבעת ילדיה. בחקירתו הודה הגבר במיוחס לו וביקש "סיוע להיגמל מהבעיה"

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שלישי) את מעצרו של גבר כבן 30 מאזור חבל לכיש, אשר נעצר אתמול בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בילדיה של חברתו לחיים. על פי החשד, האיש ניצל בכמה הזדמנויות את היעדרה של בת הזוג מהבית כדי לבצע את המעשים. בחקירתו, המנוהלת על ידי חוקרים במרחב לכיש של המשטרה, הוא הודה במיוחס לו, ואמר כי הוא מרגיש שהוא חולה וביקש לסייע לו לקבל טיפול כדי להיגמל מהבעיה.

גורמי רווחה עירוניים קיבלו דיווח על חשד שילדיה של בת הזוג סובלים מאלימות מתמשכת. הם דיווחו על כך למשטרה, וזו פתחה בבדיקה ובחקירת המתרחש במשפחה. הילדים נחקרו על ידי חוקרי ילדים, בפניהם הם חשפו את המעשים שביצע לכאורה הגבר. בעקבות ממצאי החקירה, נעצר החשוד. חומר החקירה בעניינו הועבר לפרקליטות המחוז לצורך גיבוש כתב אישום נגדו.

בתוך כך, נער בן 16 מאחת הערים בחבל לכיש נעצר בחשד שביצע מעשה סדום בצעיר בן 23 הלוקה בנפשו. אמו של הצעיר, שהבחינה בהתנהגות מוזרה של בנה, הבינה ממנו מה עבר עליו ואת פרטיו של הנער. היא דיווחה על כך למשטרה, וזו פתחה בחקירה ועצרה את הקטין. הוא הודה במעשה המיוחס לו, ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בעירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully