וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי נהרג בתאונת אופנוע בכרתים

שלומי גבאי

20.5.2013 / 15:55

תומר בוסי, תושב חדרה בן 28, נהרג לפנות בוקר בתאונת דרכים באי היווני. לפני חודש הוא הקים עסק להשמת עובדים בחו"ל. שכנו: "צפינו לו עתיד מזהיר והצלחה רבה"

תומר בוסי, תושב חדרה, בן 28, נהרג לפנות בוקר (שני) בתאונת אופנוע באי כרתים שביוון. ככל הנראה מדובר בתאונת דרכים עצמית שנסיבותיה נחקרות על ידי המשטרה המקומית. הוא הותיר אחריו הורים ושלושה אחים. בני משפחה, חברים ומכרים רבים הגיעו לבית המשפחה בחדרה עם היוודע דבר האסון. במשרד החוץ עודכנו בפרטי האירוע ומסרו כי הם פועלים להטסת הגופה חזרה לישראל. לשמע הבשורה הסתגרו בני המשפחה בביתם שברחוב השושנים בעיר.

תומר בוסי, בן 28 מחדרה, נהרג בתאונת אופנוע בכרתים. רפרודוקציה, שלומי גבאי
"נגע בכולם". תומר בוסי/שלומי גבאי, רפרודוקציה

אלעד, שכנו של בוסי, סיפר כי הבוקר הבחין בנציגים של עיריית חדרה וצוות מגן דוד אדום שהגיעו לבית המשפחה. "הבנתי שמשהו לא טוב קרה. כששמעתי שהוא נהרג הוכיתי בתדהמה, הוא היה בחור שאהב את החיים והרבה לבלות ולנסוע לחו"ל", אמר השכן, "צפינו לו עתיד מזהיר והצלחה רבה". לפני כחודש הקים בוסי, יחד עם שותף, חברה להשמת עובדים במקומות עבודה בחו"ל. בעבר הוא עבד כיחצ"ן מסיבות באזור השרון ותל אביב והיה לו עסק בבורגס שבבולגריה. יוסי שיבם, חברו הקרוב של בוסי, אמר כי "תומר נגע בכולם. לא תמצא אחד שלא אהב אותו. עליו באמת ניתן לומר את כל המחמאות והדברים הטובים. אנחנו ממש בשוק. ייקח הרבה זמן אם בכלל לעכל מכה שכזו".

מדובר בתושב חדרה השני שנהרג תוך שבוע בעת חופשה בחו"ל. בשבוע שעבר נהרג הישראלי אבי כהן, נהג אגד בן 48, שנסחף בעת שיט אתגרי בסלובניה וגופתו נמצאה כעבור זמן מה. כהן ו-27 מחבריו לסניף רעננה-כפר סבא, יצאו לטיול מאורגן בסלובניה ובאוסטריה. הם היו אמורים לשוב ארצה היום בתום ארבעה ימים, אלא שהשיט שקיימו בסלובניה קטע את הבילוי בחו"ל. כחלק מהטיול, החליטה הקבוצה לבצע שיט נהרות אתגרי בנהר סוקה שבצפון המדינה. כהן ושלושת חבריו עלו על סירת רפטינג עם מדריך מקומי ויצאו לשיט. בשלב מסוים במהלך השיט, ובשל סחף חזק, התנגשה הסירה בסלעים – והתהפכה. המדריך המקומי ושלושת המטיילים נחלצו – אולם אבי נעלם בזרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully