וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האח הצעיר באשקלון: "תכנן להינשא בעוד חודש"

רמי שני

20.5.2013 / 1:34

קרוביו של יצחק סמני בן ה-23, שעל פי החשד נדקר למוות על ידי אחיו הגדול, סיפרו כי מדובר במשפחה טובה שבה שישה אחים נוספים, שהתייתמו מאב ואם. "לא כך ההורים קיוו שיהיה"

צילום: רומן ואינר, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

(זירת האירוע באשקלון, אתמול)

הוויכוח הוביל לרצח – ולמשפחה אבלה: באשקלון ניסו אמש (ראשון) להבין איך הפכה מריבה בין שני אחים לטרגדיה משפחתית שנגמרה, על פי החשד, ברציחתו של יצחק סמני בן ה-23 על ידי אחיו הגדול, בן 25. "אנחנו מכירים אותם טוב, גדלנו איתם", סיפר יוסי ביטון ממנהלת השכונה שבה מתגוררים בני המשפחה, "זאת משפחה טובה למרות שאין להם הורים". לדברי ביטון, האח הצעיר תכנן לשאת את בת זוגו לאישה בעוד כחודש.

חשד: דקר למוות את אחיו הצעיר באמצע הרחוב.
זירת הרצח באשקלון, אתמול

ביטון ציין כי סמני נמלט מאחיו הגדול כשהוא בתחתוניו. "הוא שכב במיטה כשהאח הגדול דקר אותו", אמר. "הוא ברח, וכאן ליד המכולת תפס אותו ודקר אותו בצוואר. היה מלא דם. מישהו ניסה לעצור את השטף עם סמרטוט. בינתיים הבן של בעל המכולת תפס את הדוקר, הוציא לו את הסכין מהיד, הושיב אותו על ספסל ושמר עליו עד שהגיעה המשטרה".

גדי אדרי, המתגורר מתחת לאחים, סיפר כי לא היה עד למריבות רבות בין האחים: "זו משפחה טובה, דואגים אחד לשני. היום לא יודע מה קרה". לדברי מפקד משטרת אשקלון, סגן-ניצב חיים בובליל, שהגיע לזירת האירוע זמן קצר אחרי הדקירה יחד עם שוטריו, החשוד הסביר כי אחיו הצעיר הרגיז אותו. "הוא אמר שהאח שלו הרגיז אותו, ובגלל זה דקר אותו", אמר.

לדברי שכנים שהכירו את שני האחים, שלהם עוד ארבעה אחים ושתי אחיות, הם ניסו להסתדר בחיים למרות העובדה שהוריהם אינם בחיים. "הם שירתו בצבא. האח הצעיר היה ביחידה קרבית והבוגר עבד כדי לפרנס אותם. הם לא רצו טובות מאף אחד", אמרו מכריהם.

בשעות הערב אמש עוד עסקו חוקרי המשטרה באיסוף פרטים וממצאים מזירת האירוע. זאת בעוד במרחק קצר משם ישבו עשרות בני משפחה וידידים וקוננו על יצחק סמני. "לא ככה ההורים שלהם קיוו שהם יהיו", אמר אחד מקרוביהם, "הם מתו מזמן. הילדים באמת ניסו לחיות בסדר. זה אסון".

היום תבקש המשטרה מבית משפט השלום באשקלון להאריך את מעצרו של החשוד בדקירה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully