וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשקלון: דקר את אחיו לעיני עוברים ושבים

רמי שני

19.5.2013 / 16:47

על פי החשד, הצעיר, בן 23, נקלע לעימות עם אחיו הגדול בביתם ברחוב רזיאל בעיר. בשלב מסוים, רדף האח, בן 25, אחר הצעיר ונעץ סכין בצווארו לעיני האנשים ברחוב. הדוקר נעצר

צילום: רומן ואינר, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

חשד לרצח במשפחה באשקלון: תושב העיר, בן 25, דקר למוות אחר הצהריים (ראשון) את אחיו הצעיר, בן 23, במהלך קטטה שפרצה ביניהם ברחוב דוד רזיאל בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הצעיר לבית חולים ברזילי בעיר כשהוא סובל מחתך בצווארו. צוות הרופאים ניסה להציל את חייו, אך הם נאלצו לקבוע את מותו. כוח משטרה שהוזעק למקום הקטטה עצר את החשוד במעשה ופתח בחקירת האירוע.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי בין שני האחים התפתח ויכוח בבית בו הם מתגוררים, ככל הנראה על רקע עלבונות שהם הטיחו אחד בשני. בשלב מסוים, שלף האח הגדול סכין ודקר את הצעיר בצווארו. האח הצעיר ירד מהבית בניסיון להימלט, אולם אחיו רדף אחריו לרחוב ונעץ בו שוב את הסכין בצווארו. הדבר היה לעיני עוברים ושבים ברחוב, שהזעיקו למקום את המשטרה וצוותי מגן דוד אדום. קרובי האחים התאספו סביב האח החשוד בדקירה, וכשהגיעה המשטרה הצביעו עליו. הוא נעצר מיד ונלקח לחקירה.

זירת הרצח באשקלון

עם היוודע דבר מות האח הצעיר בבית החולים, הגיעו לשם רבים מבני המשפחה של השניים. מדובר במשפחה ששני הוריה נפטרו לפני שנים ורק הילדים, ארבעה בנים ושתי בנות, נותרו לבדם.

לפני כחודש, נדקר למוות גבר בשנות ה-40 לחייו על ידי אחיו בחנות מכולת ברחוב ניצנה בבת ים. מחקירת המשטרה עלה כי האחים החלו לריב על רקע מחלוקת כספית ביניהם, כאשר בשלב מסוים שלף החשוד ברצח סכין ודקר כ-12 פעמים את אחיו. בעל המכולת שהבחין בתקרית הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully