וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים הצילו כלב שנתקע באמצע כביש מהיר

קובי מנדל

19.5.2013 / 18:55

בעקבות דיווח של אזרח על הכלב שמסכן את חייו ואת חיי הנהגים בכביש ליד צומת תפן, הגיעו למקום שוטרי תחנת מעלות. הם חילצו אותו מהמקום, והצליחו לאתר את בעליו המאושרים

תושייתו של קצין משטרה מהצפון הובילה לאיתור הבעלים של כלב אבוד שהיה בסכנת חיים. הסיפור החל בסוף השבוע האחרון, אז התקשר אזרח למוקד המשטרה ודיווח על כלב שעומד באמצע כביש מהיר בצפון, סמוך לצומת תפן. הכלב, כך לפי העדות, נראה אבוד - והוא סיכן את עצמו ואת הנהגים שחלפו בכביש במהירות גבוהה תוך שהם מנסים לא לפגוע בו. שוטרי ניידת הסיור מתחנת מעלות תרשיחא, בראשות בהגאט חרב, שנשלחו לטפל באירוע הגיעו למקום ומצאו את הכלב באפיסת כוחות כשהוא נושם בכבדות ונמצא בסכנת דריסה.

השוטרים לקחו אותו עימם, העניקו לו טיפול ראשוני ובמקביל ניסו להגיע לבעלי הכלב. קצין המודיעין של התחנה, רב-פקד דוד ציטרון, החליט להסתייע במתנדבת המשמר האזרחי, ז'נתה ברון, שאחד מתחביביה הוא טיפול בחיות בית. היא הצליחה לזהות שלכלב יש שבב זיהוי ויחד עם השוטר, רס"ל מוחמד סרחאן, הם ניגשו לווטרינר בנהריה על מנת לזהות את בעלי הכלב. בדיקה שהוא ערך העלתה שמדובר בכלב השייך לתושבי היישוב כפר ורדים.

השוטרים מיהרו להתקשר למשפחת מיכאלי ולהודיע להם על מציאתו של הכלב "נלסון", שככל הנראה ברח. השוטר והמתנדבת הגיעו לכפר ורדים ומסרו למשפחה הנרגשת את הכלב, שהתאושש מהחוויה הלא נעימה. בני המשפחה הודו לשוטרים והבטיחו לשמור מעתה בקפידה על כלבם האהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully