וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור יום: איים על נהגת במזרק - וגנב את מכוניתה

אישה שנהגה בדרום תל אביב ביום חמישי הופתעה כשאדם נכנס לרכבה ואמר "תהיי בשקט וסעי". היא הצליחה לחמוק מהרכב הנוסע והחשוד גנב את רכבה. הוא נעצר בסיוע מסוק משטרתי

ביום חמישי האחרון הגישה תושבת חולון תלונה במשטרה על שוד מזוין של רכבה בתל אביב. החשוד נתפס נוהג באזור יבנה, לאחר סריקות שכללו מסוק. מעצרו הוארך עד ליום רביעי הקרוב. האישה פרסמה בפייסבוק את פרטי האירוע שחוותה, וגרמה להדים רבים ברשת. הסטטוס שכתבה שותף על ידי קרוב ל-2,400 גולשים.

על פי תיאורה של האישה בפייסבוק, בבוקר יום חמישי היא נסעה בשדרות הר ציון בדרום העיר. כשעצרה ברמזור לכיוון דרך שלמה, החשוד נכנס למושב האחורי, טרק את הדלת ואמר לה "תהיי בשקט וסעי". לדבריה, היא הבחינה כי יש משהו בידו אך לא ראתה כי מדובר במזרק עם דם, ואבן, עמם התכוון לאיים עליה, על פי החשד. למזלה, לא איבדה את עשתונותיה.

"התחלתי לצרוח עליו שייצא לי מהאוטו ובאינסטינקט מטורף, שחררתי את חגורת הבטיחות ותוך כדי ההדרדרות של האוטו (כי שיחררתי את הרגל מהברקס) יצאתי ממנו. הגבר נכנס מיד למושב הקדמי, נסע רוורס ועלה על השדרה תוך כדי נסיעה נגד כיוון התנועה ונעלם", כתבה.

מעצר החשוד הוארך

האישה ההמומה ניסתה לדבריה להיכנס למספר כלי רכב שהיו עדים לאירוע, אך הנהגים כולם סירבו, עד שלבסוף בני זוג מרחובות הכניסו אותה לרכבם, התקשרו למשטרה וליוו אותה עד להגעת השוטרים. "מהרגע שניידת המשטרה הגיעה ואספה אותי לתחנה, המשטרה פעלה ללא דופי: מסוק הוזעק לאוויר, הופעל איכון על הסלולרי שלי ומחסומים הוצבו בכל האזור ודרומה", כתבה. "תוך שעתיים וחצי תפסו אותו בין אשקלון ליבנה".

במשטרה אישרו את הסיפור. לדברי המשטרה, הולך רגל רדף אחריה וטען בפניה כי היא פגעה בו. בעת שיצאה לבדוק מה מצבו הוא נכנס לרכבה, איים עליה והיא עזבה את הרכב וברחה משם. המתלוננת הזעיקה משטרה ולשוטרים סיפרה שהחזיק מזלג. עדת ראייה שהייתה במקום תיקנה וסיפרה כי זה היה מזרק מדמם. המשטרה פתחה בסריקות באזור, הזניקה מסוק לאוויר והציבה מחסומים. החשוד, בן 33 מאזור עפולה, נתפס ביבנה על ידי שוטרי יס"מ מרכז, כשברכב נמצאו מזרק ואבן. החשוד מוכר למשטרה וביום שישי האריכו את מעצרו בשישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully