וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טייס הנחית בשלום מטוס על גחונו בארה"ב

בשדה תעופה בניו ג'רזי הנחית קברניט את המטוס על גחונו בשל תקלה בגלגלים. במוסקבה חולצו 140 נוסעים ממטוס בואינג שעלה באש מיד לאחר הנחיתה. לכל הנוסעים שלום

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

שתי תקלות מטוסים אירעו היום (שבת) בארצות הברית וברוסיה אשר למרבה המזל לא הסתיימו בנפגעים. בשעות הבוקר המוקדמות מטוס של חברת התעופה "יו-אס איירווייס" שהיה בטיסה פנים-ארצית, ביצע נחיתת חירום על גחונו בשדה התעופה הבינלאומי "ניוארק ליברטי" שבניו ג'רזי.

נחיתת החירום בניו ג'רזי, מתוך שידור ברשת abc:

רשת CNN דיווחה כי 31 נוסעי המטוס ושלושת אנשי הצוות לא נפגעו במהלך נחיתת החירום. דובר חברת התעופה סיפר כי במהלך טיסה מספר 4560 שהמריאה בליל שישי (שעון מקומי) מפילדלפיה דיווח קברניט המטוס על תקלה שמנעה ממנו לפתוח את גלגלי המטוס לקראת הנחיתה בשדה התעופה ניו ג'רזי. לאור התקלה, נאלץ הטייס להנחית את המטוס בשדה התעופה על גחונו, כאשר כוחות הצלה רבים נפרשו לאורך מסלול הנחיתה והתכוננו לגרוע מכל. לאחר הנחיתה המוצלחת פונו הנוסעים מגוף המטוס והועברו יחד עם אנשי הצוות לבית הנתיבות (טרמינל) כדי לאסוף את מזוודותיהם. דובר חברת התעופה הוסיף כי בעקבות המקרה נפתחה חקירה של רשויות התעופה בארצות הברית, בשיתוף עם אנשי "יו-אז איירווייס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הנחיתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת BBC דיווחה כי במקביל לאירוע בארצות הברית, שבנס לא הסתיים באסון, שדה התעופה ונוקובו שבמוסקבה פונה מנוסעים בעקבות שריפה שפרצה במטוס בואינג 737 במהלך הנחיתה. 140 נוסעים המטוס שנמלטו ממנו בזמן שאש אחזה בגלגליו. כוחות כיבוי שהוזעקו למסלול הנחיתה התיזו מים על הגלגלים בזמן שגורמי הצלה עזרו בפינוי הנוסעים. חלק מהם נאלץ לקפוץ מכנף המטוס אל הקרקע כדי שלא להיפגע מהאש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוסעי מטוס הבאוינג במוסקבה נמלטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully