וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: חשודים חדשים בפרשת הילדה הנעדרת מ-2007

18.5.2013 / 10:21

המשטרה הבריטית הודיעה כי גיבשה רשימה חדשה של אנשים שיזומנו לחקירה בפרשת היעלמותה של מדלן מקאן בפורטוגל לפני כשש שנים, כשהייתה בת שלוש. ההורים: "מרוצים מההתקדמות"

האם ייוודע גורל הפעוטה הבריטית הנעדרת מדלן מקאן? המשטרה בבריטניה תזמן לחקירה חשודים בפרשת היעלמותה של הפעוטה לפני שש שנים בפורטוגל, כך מסרו אמש (שישי) חוקרי המשטרה. מפקד מחלקת הרצח והפשיעה החמורה במשטרה הבריטית, המפקח היימיש קמפבל, אמר כי ישנם "הרבה אנשים מעורבים", אך לא ציין בכמה אנשים מדובר.

"ישנם אנשים שאפשר לבדוק את אפשרות מעורבותם יותר לעומק, גם אם רק כדי לפסול אותה", אמר. לדברי המשטרה הבריטית, למרות שזיהתה מספר מעורבים, היא לא ביקשה ממשטרת פורטוגל לעצור איש. כארבעה חודשים לאחר היעלמותה של מקאן הכריזה משטרת פורטוגל על הוריה של מקאן, קייט וגארי, כחשודים בפרשה, אך הסירה את החשדות ב-2008.

הדובר של הוריה של מקאן, קלארנס מיטשל, אמר כי השניים "מאוד מרוצים מהעבודה של המשטרה". ראש ממשלת בריטניה, דייויד קמרון, הורה ב-2011 על פתיחה מחודשת של החקירה, לאחר שההורים של הפעוטה כתבו לו כי הרשויות בבריטניה ובפורטוגל לא עשו מספיק כדי לאתר את בתם. בעבר עלו עדויות על הימצאותה של מדלן מקאן במקומות שונים בעולם, בהם הודו, מרוקו וניו זילנד, אולם עד כה עלה כי אין מאחוריהן ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully