וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה נוסח ברלוסקוני: נזירות, אובמה ובונגה-בונגה

בעדותה הראשונה תחת שבועה של "רובי שוברת הלבבות", שהייתה קטינה כשהוזמנה למסיבותיו של ראש ממשלת איטליה לשעבר, סיפרה כי קיבלה ממנו כ-30 אלף אירו במעטפות

צילום: ערוץ 5 האיטלקי, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בחשיפת הטלוויזיה האיטלקית של מרתפי ה"בונגה-בונגה")

המסיבות הפרטיות של ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, כללו לא רק רקדניות שאפתניות וחשפניות שהתחפשו לנזירות ולאחיות, אלא גם אישה אחת שהתחפשה ללא אחר מאשר נשיא ארה"ב, ברק אובמה – כך עלה מעדותה של אחת הדמויות המרכזיות בפרשה, כרימה אל-מחרוג', המוכרת בעיקר כ"רובי שוברת הלבבות".

עדותה של רובי אתמול (שישי) במשפטו של שלושה מעוזריו לשעבר של ברלוסקוני צפויה לסייע לתובעים בטענתם כי השלושה שכרו נשים למטרות זנות במסיבות ה"בונגה-בונגה" המפורסמות של ראש הממשלה דאז. במשפט אחר מואשם ברלוסקוני בתשלום עבור יחסי מין עם רובי, כשהייתה קטינה בת 17, ובניסיון טיוח.

רובי, היום בת 20, סיפר כי היא השתתפה בשש מהמסיבות ואחרי כל אחת מהן, ברלוסקוני העניק לה מעטפה ובה סכומים שהגיעו עד לכ-3,000 אירו. לדבריה, היא קיבלה 30 אלף אירו במזומן מראש הממשלה. היא סיפרה שתכננה להשתמש בכסף לפתוח סלון יופי, תכנית שחלקה עם ברלוסקוני. בעדותה הכחישה רובי כי ברלוסקוני העניק לה 5 מילון אירו. בעדותה סיפרה כי אמרה דבר זה למכרים ואפילו לאביה, אך עשתה זו "כדי להתרברב" – ולא היה אמת בדברים. זוהי הפעם ראשונה שרובי נותנת עדות בשבועה באופן ציבורי. בנוגע ליחסי מין עם ראש הממשלה, עדותה התאימה לזו של ברלוסקוני – שניהם מכחישים זאת.

ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני. אפריל 2013. רויטרס
העניק לרובי כסף במעטפות וביקש ממנה את מספר הטלפון שלה. ברלוסקוני במשפטו/רויטרס

שלושת הנאשמים – מנהל אימפריית התקשורת של ברלוסקוני, שיננית לשעבר וסוכן שחקנים – מואשמים בגיוס נשים לעיסוק בזנות במסיבות ובעידוד זנות, ובכלל זו של קטינה. הם מכחישים את ההאשמות. רובי סיפרה כי היא יצרה קשר לראשונה עם "המעגל הפנימי" של ברלוסקוני כשהשתתפה בתחרות יופי בסיציליה כשהייתה בת 16 בלבד. היא עשתה את דרכה למילאנו בכדי למצוא עבודה והפכה למארחת במועדוני לילה. בסופו של דבר נתקלה באחד החשודים שהציע לעזור לה. זמן קצר לאחר מכן, היא הוזמנה לארוחת ערב חגיגית, בווילה של ברלוסקוני מחוץ למילאנו.

היא העידה שהיא פגשה את ראש הממשלה באותו הלילה, יום האהבה של שנת 2010, וכי הוא נתן לה מעטפה ובה 2,000 עד 3,000 אירו כשעזבה. ברלוסקוני הסביר כי מדובר ב"קצת עזרה" וביקש את מספר הטלפון שלה, והיא נעתרה. באותה המסיבה, לדבריה, היא הציגה את עצמה כ"רובי" וסיפרה לאורחים אחרים סיפורים שקריים כמו שהיא מצרית, שאמה הייתה זמרת ערבית מפורסם וכי היא קשורה לנשיא מצרים דאז, חוסני מובארק. היא הייתה בת 17 באותו הזמן, אך שיקרה גם לגבי גילה וסיפרה כי היא בת 23 או 24.

ברלוסקוני חושף: הצצה לווילת ה-"בונגה בונגה". רויטרס
המרתף של ברלוסקוני/רויטרס

בראשית השבוע זכו אזרחי איטליה להצצה ראשונה לווילה המפורסמת של סילביו ברלסקוני בסן מרטינו, שבה אירח את עשרות מסיבות המין הנועזות בהן רקדו נערות צעירות. ערב פתיחת המשפט בו שמואשם ברסלוסקוני בקיום יחסי מין בתשלום עם נערת ליווי קטינה, החליט ראש הממשלה לשעבר לחשוף לציבור את חדר ה"בונגה בונגה", במאמץ אחרון להוכיח שהיה מדובר במסיבות תמימות.

הסרט שודר בערוץ 5 הנמצא בבעלותו של ראש הממשלה לשעבר. ברלסוקוני טען כי לא היו לו יחסים לא-הולמים עם רובי. לדבריו, "לא היה שום דבר מביך בארוחות ההן. היה לנו שולחן גדול ודיברנו על כדורגל, על פוליטיקה ועל דברים אחרים. לא ביקשנו מאף אחד לכבות את הטלפון הנייד וכולם הורשו לצלם ולספר על מה שהיה. אין לי מה להסתיר". ברלסוקוני, בן 76, התנצל בעבר על המסיבות שאירח עם הנשים הצעירות בווילה, ואמר כי חש בודד אחרי שנפרד מאשתו השנייה, ורוניקה. הוא הודה שנערכו בווילה תחרויות חשפנות, אך הסביר שהנשים שהוזמנו לווילה היו "חושפניות מטבען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully