וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כמה שווים נכסיו של הנשיא אובמה?

16.5.2013 / 11:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

אלי כהן, שרצח ב-2004 את גרושתו קרול בתאילנד וביתר את גופתה, שב הבוקר (חמישי) לישראל – כך נודע לוואלה! חדשות. כהן נידון למאסר עולם בתאילנד, אולם בחודש נובמבר האחרון קיבל במפתיע חנינה מהמלך.

שר הרווחה מאיר כהן התייחס הבוקר לפרסום דוח העוני של ה-OECD. בראיון לקול ישראל הגדיר כהן משפחות שנשענות על קצבאות הילדים, כ"עניות מתוך בחירה", ואמר כי עליהן לצאת לעבוד.

ערוץ 10 מנהל בימים אלה בדיקה משמעתית נגד העיתונאי שרון גל שהתפטר מתפקידו במפתיע לפני יומיים – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הבדיקה עוסקת בחשד להטרדות על רקע מיני ובחשד להפרה של אתיקה עיתונאית.

שווי נכסיו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה נע בין 1,800,000 דולרים 7,000,000 דולרים – כך עולה ממסמכי הצהרת הון של הנשיא שהותרו לפרסום הלילה. משכורתו של אובמה עומדת על כ-400 אלף דולרים בשנה, והוא זכאי גם לתמלוגים על ספרים שפרסם.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה, וייתכן גשם מקומי קל. הטמפרטורות יעלו במקצת, אך יישארו נמוכות מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully