וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פגע בגן ילדים בשרון: "חשבנו שמדובר בפגז"

15.5.2013 / 18:51

גן הילדים במושב כפר ידידיה היה ריק מאדם בשל חופשת השבועות, אך נזק רב נגרם למקום בעקבות פיצוץ ארון חשמל שהביא לקריסת קיר. שיבושים הורגשו באספקת החשמל והמים

מכת ברק כמעט הסתיימה באסון: מזג האוויר החורפי שהמשיך לפקוד הבוקר את צפון הארץ ומרכזה גרם לנזק רב לגן ילדים במושב כפר ידידיה שליד נתניה. ברק פגע בעץ ופילח אותו לשניים וכתוצאה נשרף ארון חשמל בגן הילדים הסמוך, דבר שהביא לקריסתו של אחד הקירות במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברק פגע בארון החשמל בגן ילדים. כפר ידידיה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

דקלה כהן, אחת השכנות שגרה בסמוך לגן הילדים במושב, סיפרה לוואלה! חדשות: "זה קרה בשמונה וחצי בבוקר, שמענו פיצוץ מאד חזק. בהתחלה היינו בטוחים שמדובר בפגז או משהו. כשהגענו למקום הבנו שברק פגע בעץ. העץ ממש התפרק לשניים ומלא נתזים עפו לצדדים ונתקעו באדמה". היא סיפרה עוד כי גם ארון חשמל בגן נפגע ממכת הברק, התפוצץ ונשרף. כתוצאה מכך אחד הקירות של חדר השירותים בתוך הגן התפרק.

לדברי כהן, העובדה כי מדובר היה בחופשת חג השבועות מנעה נזק גדול. "מזל שמדובר בחג ובזמן שלא מסתובבים כל כך ברחוב הזה. אני לא רוצה לתאר מה היה קורה אם היו ילדים או אנשים במקום". מכת הברק גרמה גם לפגיעה בקווי האינטרנט והטלפון במושב. בתיהם של שכנים אחרים ניזוקו אף הם קלות, כשמנורות התפוצצו בתוך הבתים. בנוסף, כתוצאה מהפגיעה במערכת החשמל הורגשו שיבושים בזרימת המים, אך הם תוקנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העץ שהתבקע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully