וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף מסוכן: ברק פגע בבתי הזיקוק - והצית דליקה

קובי מנדל

12.1.2012 / 16:06

הסערה החורפית כמעט גרמה לאסון כשברק פגע בבתי הזיקוק בחיפה. כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על הדליקה, ואיש לא נפגע. הסערה צפויה להימשך עד יום שבת

זה יכול היה להסתיים באופן גרוע בהרבה: הגשמים שמלווים אותנו ביומיים האחרונים אינם מביאים ברכה בלבד, וכמעט גרמו לאסון כשפגיעת ברק ישירה גרמה היום בצהריים (חמישי) לדליקה במתקן הפרדות שפכים בבתי הזיקוק בחיפה. למרבה המזל איש לא נפגע וכבאי בתי הזיקוק הצליחו להשתלט על השריפה בסיוע של שישה צוותי כיבוי מתחנת חיפה.

באשר לסכנות נוספות שהסערה עלולה להביא עמה, הוציאה אתמול חברת החשמל הודעת אזהרה לפיה מתבקשים תושבים לדווח למשטרה או לחברת החשמל על כבלים קרועים ובשם אופן לא לנסות לגעת בהם בעצמם.

מזג האוויר החורפי להימשך גם בימים הקרובים כשמחר צפויים גשמים מצפון הארץ ועד לצפון הנגב וכמו כן יש גם חשש לשטפונות והצפות. בנוסף, צפוי להמשיך לרדת שלג בחרמון – שעוד לא ברור אם ייפתח למבקרים בסוף השבוע. מאמש ירדו בחרמון 30 סנטימטרים של שלג שנערם הן בחלקו העליון והן בחלקו התחתון, ומפלס השלג עומד כעת על 40 סנטימטרים. השלג יוסיף ויירד הן בחרמון והן בפסגות הגולן והגליל. מזג האוויר החורפי, ואיתו גם הקור, הגשמים והשלגים צפוי להמשיך גם לתוך יום שבת.

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully