וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אישה הורדה מהמטוס כי לא הסכימה להפסיק לשיר

טיסה שגרתית מלוס אנג'לס לניו יורק נאלצה לנחות במפתיע בקנזס. הסיבה: אחת הנוסעות סירבה להפסיק לשיר שיר של וויטני יוסטון. היא הורדה מהמטוס והטיסה המשיכה ליעדה המתכונן

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

כשחושבים על הפרעות אפשריות בטיסה, בדרך כלל עולה תמונה של תינוק צורח שהוריו לא מצליחים להשתלט עליו, או בני נוער הנוסעים לבדם ומרשים לעצמם להתפרע במטוס. על אישה שלא מוכנה להפסיק לשיר במטוס כנראה תשמעו עכשיו בפעם הראשונה.

בטיסת אמריקן איירליינס שהייתה לקראת המראה מנמל התעופה בלוס אנג'לס, ארצות הברית, לניו יורק, נכחה נוסעת אחת שלא הסכימה להפסיק לשיר את שירה המפורסם ביותר של הזמרת המנוחה וויטני יוסטון, "I Will Always Love You", ואילצה את המטוס לנחות בקנזס, שם היא הורדה בכוח מהמטוס על ידי צוות ביטחון.

גם לאחר שהגיע צוות הביטחון להוריד את האישה מהמטוס היא סירבה להפסיק לשיר וצעדה במעבר כשהיא מזמרת את הפזמון המוכר. "היא הפריעה לצוות ולנוסעים והורדה מהמטוס", אמר דובר שדה התעופה בקנזס, ג'ו מק'ברייד. מדוברות חברת אמריקן איירליינס נמסר כי הטייסים הכריזו על מצב חירום בשל ההפרעה והמשיכו בה לאחר שהאישה הורדה מהמטוס. "האישה נלקחה למעצר, המטוס תודלק והמשיך לנמל התעופה קנדי, שם נחתו לאחר עיכוב של פחות משעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully