וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 שנות מאסר לחוטף אשת העסקים מירושלים

גלעד גרוסמן

13.5.2013 / 12:33

מיכאל ירוסלבסקי הורשע בשורה ארוכה של עבירות בהן ניסיון רצח, חטיפת אשת העסקים הירושלמית ב-2010, שוד ובריחה, לאחר שלפני כחודש נמלט מבית חולים תוך שאיים בנשק על סוהר

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) 25 שנות מאסר על מיכאל ירוסלבסקי, שהורשע בשורה ארוכה של עבירות, בהן נסיון רצח וחטיפתה של אשת עסקים מירושלים ב-2010, שוד חנות צ'יינג' ובריחה ממשמורת, לאחר שלפני כחודש וחצי נמלט מבית החולים מאיר בכפר סבא, תוך שהוא מאיים באקדח על סוהר שליווה אותו. כמו כן נגזרו שבע שנות מאסר על מקסים גורביץ', על חלקו בחטיפה.

מיכאל ירובלסקי אחד מהחוטפים של אשת העסקים. באדיבות משטרת ישראל, גדעון צנטנר
ירוסלבסקי/גדעון צנטנר, באדיבות משטרת ישראל

ירוסלבסקי הורשע בכך שניסה לרצוח אדם שאותו האשים באובדן מקום עבודתו, כאשר ירה בו בעת שישב ברכבו. בנוסף, הוא לקח חלק פעיל בחטיפת אשת עסקים בירושליםשהתרחשה באפריל 2010. לאחר שעקבו אחרי האישה, התחזו החוטפים לאנשי ביטחון, נכנסו לביתה וחטפו אותה ואת עוזרת הבית שלה באיומי אקדח. לאחר מכן שדדו החוטפים חפצי ערך מהדירה ולקחו את שתי הנשים לדירה בפתח תקווה, שם ניסו לסחוט ממנה כספים. גורביץ לא הששתף בחטיפה עצמה, אבל היה מעורב בתכינונה.

לפני כחודש וחצי נפל ירוסלבסקי במדרגות בית הסוהר ונחבל. הוא פונה לבית החולים מאיר, כשהוא מלווה על ידי שני סוהרים. בשלב מסוים נפל לאחד הסוהרים מפתח האזיקים.ירוסלבסקי הרים את המפתחות. ובשעת לילה מאוחרת, כאשר אחד הסוהרים יצא מהחדר, לקח את אקדחו של הסוהר השני, שישן במיטה סמוכה. הוא הורה לסוהרים לכבול עצמם תוך שהוא מאיים לירות בהם, כיסה אותם בשמיכה ונמלט. התובעות במשפט, ענת בן זאב ויעל הראל מפרקליטות תל אביב, אמרו לאחר הדיון כי מדובר בענישה ראויה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully