וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ילד העיר לנהג הסעות - ונזרק מהאוטובוס

קובי דוד

13.5.2013 / 4:52

הנהג מחברת "בון תור" בטבריה חשוד כי לאחר שבן ה-10 העיר לו הוא עצר את האוטובוס, אחז בחולצתו והוריד אותו באמצע הדרך. הנהלת החברה החליטה להשעות את הנהג מעבודתו

נהג ההסעות בחברת "בון תור" בטבריה חשוד כי תקף ילד בן עשר הלומד בכיתה ה' באחד ממוסדות החינוך בעיר, משום שהעיר לו על נהיגתו. אמו של הילד מיהרה להגיש תלונה בתחנת המשטרה. בהנהלת החברה החליטו להשעות את הנהג עד לבירור הפרטים.

"הילד שלי חזר הביתה מבוהל ומפוחד". סיפרה א', אמו של הילד שעל פי החשד הותקף על ידי נהג האוטובוס. "הוא היה מאוד נסער. סיפר לי שהנהג אחז בחולצתו והשליך אותו אל מחוץ לאוטובוס. ואם זה לא הספיק הוא הטיח את תיק הגב שלו על ראשו".

אילוסטרציה. ShutterStock
הילד העיר לו על כך שנהיגתו מסכנת את שאר התלמידים שנמצאים באוטובוס, מפני שהוא בולם באופן פתאומי/ShutterStock

המקרה אירע בתום יום לימודים בשבוע שעבר, אז עלה התלמיד יחד עם חבריו אל קו ההסעות של חברת "בון תור" המסיעה את ילדי בית הספר אל בתיהם. לדבריה של האם, במהלך הנסיעה בנה שישב בשורה הראשונה, בסמוך לנהג העיר לו על כך שנהיגתו מסכנת את שאר התלמידים שנמצאים באוטובוס, מפני שהוא בולם באופן פתאומי ועלול לגרום לכך ששאר התלמידים ייפלו בין המושבים.

בתגובה לכך טוענת האם כי הנהג עצר את האוטובוס, אחז בחולצתו של בנה והוריד אותו בכוח באמצע הדרך. "זה פשוט לא נתפס. אדם בוגר שאמור להעניק שירות אדיב לילדים תוקף את בני ומוריד אותו בכוח באמצע הדרך".

לדבריה, לאחר שבנה החל לבכות, הנהג חזר בו וביקש ממנו לעלות ולהתמקם בספסל האחורי. "הוא אמר לו לסתום את הפה עד סוף הנסיעה. וגם כשירד מהאוטובוס הוא כיוון לעבור אצבע משולשת". לאחר שהמקרה נודע לאמו הגיא התייצבה בתחנת המשטרה יחד עם בנה והגישה תלונה בגין תקיפה.

המשטרה אישרה את דבר הגשת התלונה

מנהל מחוז צפון בחברת "בון תור" אלי חמיאס אמר בתגובה: "הנהלת החברה החליטה להשעות את הנהג מעבודתו עד לבירור הפרטים. כרגע לא ניתן להוסיף פרטים נוספים מאחר שהנושא נמצא בבדיקת המשטרה".

בדוברות משטרת מחוז צפון אישרו את דבר הגשת התלונה וציינו כי נגבתה "עדות מהמתלונן בנוכחות אמו, החקירה מטופלת בתחנת משטרת טבריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully