וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סירבה להעסיק את העוזרת - ונדקרה בצווארה

רמי שני

13.5.2013 / 0:01

מחקירה ראשונית עולה כי הדוקרת ביצעה את המעשה כי לא התקבלה לעבודה כעוזרת באשקלון. הנדקרת פונתה לבית החולים ברזילי בעיר. הדוקרת פונתה גם היא לאחר שאיבדה את הכרתה

צילום: רומן ואינר, עריכה: מיכאל ברגמן

אישה בשנות החמישים לחייה נפצעה אמש (ראשון) באורח קשה לאחר שנדקרה, על פי החשד, בגרונה על ידי אישה שהציעה לה לעבוד עבורה כעוזרת משק הבית שלה בבניין ברחוב ראובן באשקלון. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים ברזילי בעיר עם פציעות בפלג גופה העליון. הדוקרת נלקחה גם היא לבית החולים לאחר שנמצאה בדירה כשהיא ללא הכרה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי עוזרת הבית, בת 40, חשודה בביצוע המעשה משום שבעלת הבית לא הסכימה לקבלה לעבודה אצלה. לא ברור אם הייתה היכרות מוקדמת בין השתיים. מפקד תחנת משטרת אשקלון, סגן ניצב חיים בובליל, אמר כי "בשעות הערב המאוחרות ישבו שתי נשים בבית, כשלפתע הייתה דפיקה בדלת. נכנסה אישה שהציעה לנשים שירותי משק בית. במהלך השיחה ביניהן הוציאה האישה באופן מפתיע כלי תקיפה חד,וחתכה את גרונה של אחת הנשים שישבו בבית. כתוצאה מכך, התפתחה תגרה שבמהלכה הגיע כוח משטרה שעצר את האשה התוקפת".

מקום הדקירה באשקלון

מוקדם יותר אתמול נורתה למוות באישה, בת 29, בדירה ברחוב הרצל בבת ים. על פי החשד, בעלה, שוטר משמר הגבול, ירה בה בעת שבנם בן השנתיים היה בדירה, ומיד לאחר מכן ניסה לשים קץ לחייו בירייה. הוא נפצע באורח אנוש בפלג גופו העליון ופונה לבית החולים וולפסון שבחולון. חרף הניסיונות להציל את חייו, מותו נקבע כעבור שעה.

מפרטי חקירה ראשוניים עלה כי לאחר שהבעל ירה לכאורה באשתו הוא התקשר לאחיה – ואמר לו "רצחתי את אחותך, בוא לקחת את הילד לפני שאני מתאבד". אז, לפי העדויות, הוא ירה בעצמו. האח, שמיהר למקום, מצא את השניים שותתי דם, כך מעדות שנתן לחוקרים. האקדח עמו לכאורה בוצע הרצח וניסיון ההתאבדות אותר בזירה, והמניע לגבי המעשה נבדק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully