וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: זעם על שכניו – והרס את בתיהם עם בולדוזר

ברי סווגל היה כנראה כעוס מאוד כאשר עלה על הכלי הכבד והשמיד בתים, משאית וכבלי חשמל. אחד השכנים סיפר כי הוא "פשוט השתגע", וציין כי מעת לעת הוא חופר בורות בשעת לילה

מה גורם לאדם לעלות על בולדוזר – ולנסוע היישר אל תוך בתיהם של שכניו? את השאלה הזאת יש להפנות לברי סווגל, תושב פורט אנג'לס שבמדינת וושינגטון, ארצות הברית, החשוד כי השמיד אתמול (שבת) באופן זה שני בתים, משאית וכבלי חשמל. ג'ים בורטה ממשרד השריף המקומי סיפר לתחנת הטלוויזיה KOMO-TV כי אדם "עם ציוד כבד מאוד שהיה עצבני פגע בשני בתים ובמשאית". בורטה ציין כי אחד משני הבתים נהרס עד היסודות. סווגל נעצר ונלקח לתחנת המשטרה המקומית, שם נחקר בגין התנהגות זדונית.

לפי העיתון "סיאטל טיימס", סווגל היה כעוס ביותר בשעת המעשה, ככל הנראה עקב סכסוך מתמשך עם שכניו. ג'ס מייג'ור, סטודנט בן 19 ונכדה של בעלת אחד הבתים שנהרסו, סיפר כי סווגל ידוע בשכונה בשל כך שמעת לעת הוא נוהג לחפור בורות אקראיים בשעות לילה מאוחרת באמצעות הבולדוזר.

צפו בדיווח בתחנת KOMO-TV

קית' היינס, שכן המתגורר סמוך לאחד הבתים שספגו את נחת כפו של הבולדוזר, הוסיף כי סווגל "פשוט השתגע". לדבריו, האישה ששהתה באחד הבתים שנפגעו הספיקה להימלט בטרם נהרס, בעוד שהבית השני לא היה מאוכלס בשעת התקרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבולדוזר של החשוד במעשה, ברי סווגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעילותו החריגה של סווגל גרמה לסגירת הכבישים באזור, בעקבות העלטה שנגרמה מהפגיעה בכבלי החשמל. לאחר כ-20 דקות הצליחו הרשויות המקומיות לתקן את התאורה, ורוב הכבישים נפתחו לתנועה. עם זאת, אלפי אזרחים המתגוררים באזור נותרו מנותקים מרשת החשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully