וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אניית משא התנגשה במגדל פיקוח, 3 נהרגו

חלק מהמגדל, שבתוכו היו כעשרה אנשים, קרס לתוך המים בנמל גנואה. בין ההרוגים ככל הנראה אישה בשנות ה-30 לחייה. כשישה בני אדם נוספים נעדרים. "אנחנו בהלם. טרגדיה נוראה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

אניית משא התנגשה הלילה (רביעי) במגדל פיקוח בנמל גנואה שבאיטליה. חלק מהמגדל, שבתוכו היו כעשרה אנשים בזמן ההתנגשות, קרס לתוך המים. שלושה אנשים, ככל הנראה אישה בשנות ה-30 לחייה ושני גברים, נהרגו וכשישה נוספים עדיין נעדרים. ארבעה פצועים הובהלו לבית החולים, אך קיים חשש שישנם אנשים נוספים שנלכדו בתוך המגדל או נמצאים במים. לאחר שהחלו בשעות הלילה, נמשכים גם הבוקר חיפושים אחר שורדים נוספים.

אניית משא התנגשה במגדל פיקוח בנמל גנואה, איטליה, 8 במאי 2013. רויטרס
חלק מהמגדל קרס לתוך המים. נמל גנואה, הלילה/רויטרס

לפי שעה, לא ברור אם תקלה טכנית באנייה "ג'ולי נרו" היא שגרמה להתנגשות, או שמא מדובר בטעות אנוש. בעלי האנייה, סטפנו מסינה, שהגיע לנמל זמן קצר לאחר ההתנגשות, סיפר בדמעות: "אנחנו בהלם טוטאלי. דבר כזה לא קרה מעולם. אנחנו מיואשים". נשיא רשות הנמל, לוג'י מרלו, אמר בראיון לטלוויזיה המקומית כי "זו טרגדיה נוראה. אנחנו בסערה, חסרי מילים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אניית משא התנגשה במגדל פיקוח בנמל גנואה, איטליה, 8 במאי 2013. רויטרס
נמשכים החיפושים אחר שורדים נוספים/רויטרס

שירותי החירום אמרו כי לפי שעה, לא ברור אם הנעדרים שהו בתוך המגדל שקרס לתוך המים או היו בים. על פי הדיווחים, צוותים הן של משמר החופים והן של רשות הנמל היו במגדל בזמן ההתנגשות. התובע של גנואה פתח בחקירת האירוע, כשבמקביל האנייה – הנמצאת בבעלות החברה האיטלקית "מסינה ושות'" – הוחרמה, והקפטן נחקר.

אניית משא התנגשה במגדל פיקוח בנמל גנואה, איטליה, 8 במאי 2013. רויטרס
ההריסות בנמל גנואה, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully