וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחראי למניעת הטרדות בחיל האוויר האמריקאי מישש אישה ונעצר

7.5.2013 / 14:35

קצין בכיר חשוד שהשתכר ונגע בשדיה ובישבנה של אישה במגרש חניה בווירג'יניה. שר ההגנה הייגל: "מזועזע ונגעל מהמקרה". אלפי תקיפות המתרחשות בצבא כלל אינן מדווחות

הממונה על מאבק בהטרדות המיניות בחיל האוויר האמריקאי נעצר בחשד להטרדה מינית. לוטננט קולונל (סגן אלוף) ג'פרי קרוזינסקי חשוד שמישש את שדיה ואת ישבנה של אישה במגרש חניה בארלינגטון, וירג'יניה.

לדברי המשטרה, האישה שהותקפה הצליחה להדוף את קרוזינסקי, בן 41, שהיה בגילופין. הוא ניסה לתקוף אותה פעם נוספת, אך היא היא נמלטה והצליחה להזעיק עזרה. המשטרה פרסמה את תמונתו של הקצין הבכיר אחרי מעצרו, כשהוא שרוט וחבול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מונה לתפקיד רק לפני שבועות ספורים. ג'פרי קרוזינסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנעצר הודיע הפנגטון כי קרוזינסקי הועבר מתפקידו כממונה על הטיפול בהטרדות המיניות, תפקיד שאליו מונה רק לפני שבועות ספורים. שר ההגנה, צ'אק הייגל, מסר כי הוא "מזועזע ונגעל מההאשמות המטרידות", וכי המקרה יטופל במלוא החומרה.

הפנגטון עומד לפרסם בקרוב דוח שנתי על תקיפות מיניות בצבא האמריקאי. בתקופה שבין ספטמבר 2010 לספטמבר 2011 דווח על 3,192 מקרים של תקיפות מיניות, עלייה של אחוז לעומת השנה שלפני כן. ההערכה היא שמרבית המקרים אינם מדווחים, וכי בכל שנה יש עד 19 אלף תקיפות מיניות בשלל זרועות הצבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully