וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גז פלפל: מוכרת בסידני הניסה שודד עם רוטב צ'ילי

7.5.2013 / 0:01

עובדת במסעדה זכתה לשבחים, לאחר שגרמה לצעיר שניסה לפתוח את הקופה להתפתל מכאבים עד להגעת המשטרה. אפילו אביו של השודד שיבח: "הייתי שופך עליו גם שמן רותח". צפו

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

עובדת דלפק במסעדה בסידני שבאוסטרליה לא איבדה את העשתונות כאשר שודד תקף אותה וניסה לפתוח את קופת המסעדה. העובדת, ג'ואנה טרנוסקי, השתמשה בחומר שהיה הכי זמין עבורה באותו רגע – ובמקרה גם הכי חריף – והתיזה רוטב צ'ילי היישר אל פניו של השודד. המשטרה בסידני מסרה אתמול (שני) כי השודד, טיירון הולמווד, נעצר במקום, וטופל בתחנת המשטרה כשהוא סובל מכוויות קלות בפניו.

המוכרת הבריחה שודד כששפכה רוטב צ'ילי על פניו. צילום מסך
במסעדה אמרו כי המתכון לצ'ילי סודי וייחודי/צילום מסך

"לא חשבתי פעמיים, רק רציתי להגן על עצמי", הסבירה טרנוסקי את תגובתה הנועזת. "זרקתי את כל הצ'ילי על הפנים שלו, והוא התעצבן בגלל זה". גם מנהל המסעדה סיפר כי תגובתו של השודד הייתה היסטרית במיוחד. "הוא צרח, צעק וקילל הרבה, ואז למזלנו המשטרה הגיעה. התגובה שלהם הייתה מהירה מאוד".

העובדת ג'ואנה אמנם זכתה לשבחים רבים על תושייתה, אך אחת המחמאות הגיעה מכיוון לא צפוי – דווקא מאביו של השודד. "אני בעצמי הייתי שופך שומן רותח על הראש שלו. לכל אדם מותר להגן על עצמו אם הוא נשדד", אמר הולמווד האב. "מזלו שרק שפכו לו רוטב צ'ילי על הראש", הוסיף. במסעדה סיפרו לכלי התקשורת שהתעניינו כי המתכון לרוטב הצ'ילי הוא סודי וייחודי למסעדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully