וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון במפגן בספרד: גיבור המלחמה התרסק לקהל ונהרג

רויטרס

6.5.2013 / 11:05

לדיסלאו רומרו, עוזרו של שר ההגנה וטייס שזכה לשבחים על פעילותו במלחמה בלוב, איבד שליטה על המטוס העתיק שהטיס ביריד האווירי במדריד. 8 בני אדם נפצעו ואביו לקה בלבו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

אסון אווירי בספרד, כשמטוס סילון עתיק התרסק אמש (ראשון) במפגן חגיגי ליד מדריד. הטייס, לדיסלאו רומרו, בן 35, נפצע קשה כשהמטוס צלל לקרקע ויצר כדור אש ענק עם התרסקותו. הוא מת כעבור זמן קצר בבית החולים. המטוס הבוער פגע במחסן מסוקים וגוף המטוס התפרק. חלקים שנפלו ממנו ריסקו שש מכוניות חונות, בהן ניידת משטרה.

התרסקות מטוס במפגן אווירי, ספרד, מאי 2013. רויטרס
אש ועשן מיתמרים מאזור ההתרסקות, אמש/רויטרס

רומרו היה טייס מנוסה ושימש כעוזרו האישי של שר ההגנה של ספרד, פדרו מורנס. בשירותו הצבאי הוא זכה לשבחים על לחימתו במערכה בלוב, שתרמה להפלתו של מועמר קדאפי. במפגן החגיגי הוא טס במטוס מדגם HA-200, שנבנה בשנות ה-50 כדי לאמן טייסים, והטיס אותו לעיניהם של כ-3,000 צופים.

עדיין לא ברור מה גרם למטוס לאבד שליטה ולצלול לקרקע. אחד מעדי ראייה לתאונה, חואן אנטוניו אלקובנדס, אמר לעיתון אל-פאיס: "הטייס טס נמוך מאוד בהשוואה לטייסים במפגנים אוויריים אחרים שראיתי". שמונה בני אדם נפצעו בהתרסקות, רובם באורח קל. כבאי אחד סבל כוויות כשרץ אל המטוס הבוער וכבאי נוסף נפגע משאיפת עשן. בתקשורת המקומית דווח כי אביו של הטייס לקה בלבו ופונה לבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully