וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת לבנט: "הפוליטיקה החדשה הופכת לישראבלוף"

5.5.2013 / 15:40

שרת התרבות והספורט תקפה את יו"ר הבית היהודי, נוכח מינוי מנכ"ל למשרד ירושלים והתפוצות - שלכאורה בוטל. "היה מי שהתגאה בצמצום מספר השרים, אולם בפועל הוא לא באמת ירד"

ושוב, חיכוכים בתוך הקואליציה: אחרי שאתמול תקף סגן שר הביטחון דני דנון את שר האוצר יאיר לפיד ואמר כי הוא מקצץ במשרדי הליכוד משיקולים פוליטיים ולא ענייניים, הבוקר (ראשון) נרשם עימות גם בתוך ישיבת הממשלה. שרת התרבות והספורט לימור לבנת עקצה את שר הכלכלה נפתלי בנט, ואמרה כי "הפוליטיקה החדשה הופכת לישראבלוף".

נפתלי בנט, לימור לבנת. קובי אליהו, יותם רונן
"למיטב זכרוני היה כאן מי שהבטיח לציבור פחות שרים". בנט ולבנת/יותם רונן, קובי אליהו

ההערה נאמרה במהלך דיון בו אושר מינויו של דביר כהנא לתפקיד מנכ"ל המשרד לירושלים והתפוצות, הנמצא תחת אחריותו של יו"ר הבית היהודי. לבנת אמרה כי "היה מי שהתגאה בצמצום מספר השרים, אולם בפועל מספר משרדי הממשלה לא באמת ירד".

בנט השיב ללבנת כי ירושלים והתפוצות הם נושאים חשובים, אולם השרה לא השתכנעה: "אין ספק כי ירושלים והתפוצות הם תחומי אחריות חשובים מאוד. יחד עם זאת, אני לא רוצה להשבית שמחות, אבל נדמה לי שמינוי מנכ"ל למשרד אינו עולה בקנה אחד עם ההבטחות לציבור".

"למיטב זכרוני היה כאן מי שהבטיח לציבור פחות שרים", הוסיפה לבנת. "אז אמנם יש כאן פחות שרים, אבל מתברר שמספר המשרדים לא באמת קטן. מסופקני אם זו כוונת המשורר, והאם הציבור מבין שזו 'הפוליטיקה החדשה' שהובטחה לו. קשה להשתחרר מהרושם שאותה פוליטיקה חדשה הופכת לישראבלוף". מלשכתו של בנט טרם נמסרה תגובה.

גורמים במשרד ירושלים והתפוצות אמרו בתגובה: "זו צביעות. אם ירושלים והתפוצות זה 'ישראבלוף', אז מה זה בדיוק משרד הספורט?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully