וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח : אריתראי דקר את חברו בדרום תל אביב

4.5.2013 / 16:53

בחקירתו קשר עצמו החשוד, כבן 30, לאירוע, שהתרחש באזור מדרחוב נווה שאנן, והודה במיוחס לו. לפי החשד, המקרה התרחש עקב ויכוח בין השניים על רקע מצבו הבריאותי של אחד מהם

נתין זר מאריתראה כבן 30 נעצר היום (שבת) בחשד לרצח אזרח אריתראה נוסף, אף הוא כבן 30, באזור מדרחוב נווה שאנן בדרום תל אביב, ככל הנראה בעקבות ויכוח שפרץ בין השניים. בחקירתו קשר עצמו החשוד לאירוע והודה במיוחס לו. מוקדם יותר דווח כי הנרצח נדקר בבטנו ופונה לבית החולים איכילוב בעיר, ושם מת מפצעיו.

שכונת נווה שאנן בה התרחש אונס הקשישה על ידי אריתראי, דצמבר 2012. בן קלמר
שכונת נווה שאנן בדרום תל אביב. למצולמים איש קשר לכתבה/בן קלמר

על פי החשד, בסביבות השעה אחת-עשרה בבוקר התגלע ויכוח בין השניים, שלהם היכרות מוקדמת, על רקע מצבו הבריאותי של אחד מהם. בשלב מסוים שלף החשוד סכין ודקר את חברו בבטנו מספר פעמים בטרם נמלט מהמקום. בשלב זה החל הפצוע לרוץ לכיוון מדרחוב נווה שאנן, ומשם פונה על ידי צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום במצב קשה מאוד לבית החולים.

משטרת מרחב יפתח פועלת בשעה זו לאיתור זירת האירוע, לאחר שמוקדם יותר עצרה את החשוד באזור המדרחוב. בחקירתו, אשר התנהלה באמצעות מתרגם מהשפה הטיגרית, קשר עצמו כאמור החשוד לאירוע והודה במיוחס לו. בתום החקירה נלקח החשוד לאזור מדרחוב נווה שאנן, על מנת שיצביע על מקום האירוע. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב הערב או הבוקר.

לאחרונה הוצבה באזור סיירת מג"ב שנועדה לתגבר את כוחות המשטרה בשטח ולספק תחושת ביטחון לתושבים. בחודש ינואר נעצר אזרח מאריתריאה בשנות ה-30 לחייו בחשד לרצח אשתו בת ה-30 בדירתם ברחוב סולומון בדרום תל אביב. הוא נתפס בתום מצוד שנערך אחריו בחוף הילטון בעיר ונחקר במשרדי מרחב יפתח.

  • עוד באותו נושא:
  • אריתראים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully