וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בסין: מכרו בשר חולדות צבוע בתור "בשר כבש"

הרשויות בסין הודיעו לאחרונה כי נעצרו 63 חשודים שסחרו בבשר חולדות, שועלים וחורפנים שנצבע באדום. 10 טונות הוחרמו, אך מעריכים כי נמכרה כבר סחורה בשווי 1.6 מיליון דולר

הסינים אולי נוהגים לאכול בשרים מסוגים שונים, אך הם מצפים לקבל את מה ששילמו עבורו: הרשויות בסין דיווחו לאחרונה כי סוחרים צבעו באדום בשר חולדות, שועלים וחורפנים בעזרת כימיקלים ומכרו אותם בשווקים בשנחאי וג'יאנסו בתור גלילי בשר כבש.

חולדות בשוק.(תמונה: shutterstock). חדשות HOT
סוחרים צבעו באדום בשר חולדות, שועלים וחורפנים בעזרת כימיקלים/חדשות HOT

ה"לוס אנג'לס טיימס" האמריקני דיווח אתמול (שישי) על האירוע שמסעיר את קיבתם של הסינים. המשטרה עצרה כבר 63 חשודים במעורבות במעשה והחרימה 10 טונות של בשר. עם זאת, מעריכים כי טרם החל המבצע המשטרתי נמכרו בשווקים סחורות מזויפות בשווי 1.6 מיליון דולרים בארבע השנים האחרונות.

פשעי מזון נפוצים בסין ובמסגרת מבצע לאומי שהחל בינואר האחרון נרשמו 382 הפרות הקשורות לבשר ושיווקו, כך דיווח המשרד לביטחון הציבור, שדיווח על הפרשה האחרונה. המשטרה עצרה 904 חשודים, סגרה 1,721 מפעלים והחרימה כ-20 אלף טונות של בשר מזויף או נגוע במחלות.

חשש לשלום התפריט הסיני

לפני כחודשיים דווח כי אלפי חזירים מתים הציפו את נהר הואנגפו בשנחאי. יותר מ-900 חזירים מתים חולצו מהנהר וסוכנות הידיעות הסינית הרשמית דיווחה כי הרשויות קיבלו דיווחים על פגרי החיות שצפים במורד הנהר, המהווה מקור חשוב לשתייה עבור התושבים המקומיים. עד כה לא דווח על זיהום במים, והרשויות אינן מעלות חשד להרעלה שגרמה למוות ההמוני של החיות. עם זאת, עלה חשש מסוחרים שימכרו את הפגרים המזוהמים בשווקים.

גם שפעת העופות מורידה אפשרויות רבות מהתפריט הסיני. בחודש שעבר דווח כי מניין הקרבנות של שפעת העופות בסין עלה ל-18 ועשרות בני אדם נפגעו מהווירוס. מסעדות רבות במדינה הסירו מתפריטיהם את העופות והברווזים, מחשש להידבקות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully