וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: עוד מקרה של שוד ותקיפת ניצולי שואה

רמי שני

2.5.2013 / 19:24

כתב אישום יוגש נגד צעיר תושב העיר, ששדד אח ואחות, בן 80 ובת 76, בצאתם מסניף בנק ממנו שמשכו סכום גדול. בתום חקירת-בזק נעצר האיש והודה כי ניסה לכסות חובות הימורים

עוד מקרה של תקיפה ושוד קשישים ניצולי שואה: המשטרה תודיע מחר (שישי) על כוונתה להגיש כתב אישום נגד צעיר בן 25, תושב אשקלון, שנעצר בחשד לתקיפה ושוד של שני הקשישים - אח ואחות - מוקדם יותר השבוע.

החשוד נעצר בעקבות תלונה שהגישה תושבת אשקלון בת 76, שבה סיפרה כי היא ואחיה בן ה-80 שהו בסניף בנק בעיר ומשכו סכום כסף גדול. לאחר שיצאו מהסניף, התנפל עליהם הצעיר על פי החשד, דחף את האח המבוגר על הרצפה, נאבק עם האישה, חטף ממנה את התיק שהכיל את הכסף ונמלט מהמקום.

לאחר הגשת התלונה נפתחה חקירה של אנשי מודיעין ובילוש מתחנת המשטרה באשקלון. החוקרים בחנו סרטים של מצלמות אבטחה בסניף הבנק ובסביבתו והצליחו לזהות את החשוד ולעצור אותו. בחקירתו הוא דחה תחילה את החשדות נגדו, אולם לאחר שהחוקרים הטיחו בו כי הם יודעים על חובות ההימורים שלו, הוא הודה במעשה ואמר כי אכן התכוון להשתמש בכסף לכיסוי חובותיו.

מפקד המשטרה באשקלון, סגן-ניצב חיים בובליל, אמר כי התחנה עושה כל מאמץ להביא לדין חשודים במעשים מסוג זה. "אנחנו אוספים נגדם את כל הראיות האפשריות כדי להעמיד אותם לדין, בגלל פגיעה בחסרי ישע", הדגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully